4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hessel89

nieuwe Thunderbolt/Cinema Displays op komst?

Ik kijk al een paar weken naar een Cinema Display. tot nu toe is die bij elke winkel waar ik kijk uitverkocht..
    Ik heb hem nu besteld maar de geschatte levering duurd ook steeds langer.
    Hij zou gisteren afgeleverd worden maar nu is dat verschoven naar 2 weken later.
    Ik heb rondgevraagd bij andere online winkels maar die hebben hem ook allemaal in backorder staan bij Apple.

Zou er soms iets staan te veranderen? nieuwe double resolution Cinema Displays bijvoorbeeld?
    of misschien stoppen ze wel helemaal met de Cinema Display en verkopen ze straks alleen nog maar de Thunderbolt Display… (ik hoop het niet want dat support mn Mac niet..)

Bijdrager
    karelschapie

Sowieso moet je alleen een Thunderbolt display kopen, die werkt het best en is het meest efficient

Moderator
    unSOUND

@karelschapie: Waarom werkt een TB schermt het best ? En waarom zou hij het meest efficiënt zijn ?

Bijdrager
    Lexis
    karelschapie op 08 februari 2012

Sowieso moet je alleen een Thunderbolt display kopen, die werkt het best en is het meest efficient

Onzin. Wat nou als je een Macbook zonder Thunderbolt hebt?

Het probleem bij het Cinema Display is dat die door Apple op een of andere manier aan geen enkele (online) winkel meer wordt geleverd. In het hele land is het ding (bijna) nergens te krijgen. Bij Apple zelf is het scherm wel gewoon nog te krijgen. Maar reken er maar niet op dat er wat aan gaat veranderen. Het Thunderbolt Display is net uit. Zou een loze investering zijn om daar nu al dingen aan te gaan veranderen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.