9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    idier100

nieuwe thunderbolt cable,

hallo, ik heb net een nieuwe thunderbolt to hdmi binnen. hij werkt wel alleen ik moet me macbook wel op een kiertje laten staat zodat hij het doet. en zodra ik hem dicht doe gaat hij op het scherm uit. weten jullie een oplassin dat ik hem dicht kan doen zonderbaar het scherm weg valt? alvast bedankt!

Bijdrager
    Eple

Even je oplader aansluiten. Dan werkt het wel.

Bijdrager
    idier100

oke ik ga het proberen bedankt!

Bijdrager
    idier100

en warrom werkt het niet zonder oplader?
    gr.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dat moet je aan Apple vragen, niet ons. Vroeger was dat namelijk niet zo, maar sinds Lion (ongeveer) moet je de oplader aangesloten hebben om een extern scherm te gebruiken in clamshell mode.

Je kan een app als InsomniaX gebruiken om slapen bij het dichtklappen te voorkomen. Daarna kan je je interne scherm met control+shift+power (of eject) uitzetten. Dan werkt het ook zonder lader.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Waffle ಠ_ಠ.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Waffle ಠ_ಠ.

Bijdrager
    iep
    idier100 op 15 april 2015

en warrom werkt het niet zonder oplader?
    gr.

Je kunt bij een gesloten MacBook niet zien of hij uit, aan of in slaapstand is en met zo’n extern scherm kun je vrij makkelijk de accu leeg trekken wanneer de MacBook aan staat (uit en slaapstand is geen probleem, vandaar dat ie ook weer in slaap sukkelt). Met een aangesloten lader gebeurd dat dus niet.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik vraag me wel een beetje af wat deze vraag te doen heeft met een Thunderboltkabel:)

Geblokkeerd
    SusanUSA
    idier100 op 15 april 2015

alleen ik moet me macbook…

Je bedoelt natuurlijk mijn macbook.

Ik vind dit ook vervelend hoor.

Bijdrager
    idier100

oke! allemaal bedankt voor jullie reactie’s!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.