12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Sentitel

Nieuwe telefoon (via kpn)

Ik mag een nieuwe telefoon via mijn vader uitzoeken. Mijn nokia 6230 begint het inmiddels een beetje te begeven. Ik kan kiezen uit deze mobieltjes: http://www.kpn.com/kpn/show/id=811983

Eisen:
    – Moet kunnen syncen met mac os x
    – Camera
    – Geen blackberry ed.

Welke raden jullie mij aan?

Bijdrager
    smoothly

wachten op de iphone! :wink:

Nee, geintje… Sony ericsson werkt altijd goed samen… waarschijnlijk worden met de volgende update naar 10.4.9 een heleboel extra modellen ondersteund… maar dat is even afwachten. K800 is wel heel gaaf

Bijdrager
    Napsju

Lekker de duurste nemen…

Nokia N73?

Bijdrager
    fistkikker

De samsungs syncen niet met osx, de SE’s wel, verder weet ik het niet.

de camera van de SE K800i is de enige die echt redelijke foto’s maakt. De rest zuigt, hoeveel pixels ze ook hebben (die zijn namelijk niet bepalend voor de kwaliteit, alleen voor de maat).

Bijdrager
    Napsju

Vergeet niet even op ‘Bekijk allle telefoons’ te klikken, onderaan de pagina.

Bijdrager
    Sentitel

@ Napsju, dat had ik uiteraard al gezien;)

Die K800i hebben een hoop mensen, at zou voor mij eigenlijk een reden zijn om hem niet te kopen, al zit ik nu wel steeds meer te denken om die te nemen. Kwaliteit van de camera maakt mij niet heel erg veel uit, gaat er mij gewoon om dat ik altijd en overal even snel een fotootje kan nemen mocht het nodig zijn. Verdere reacties zijn welkom

Bijdrager
    aerosoul

Ik zou absoluut gaan voor 1 van de sony’s.. waarom?

LG is kut! waarom weet ik niet..maar ik vind ‘m kut..ken meerdere mensen die er 1 hebben en veel daarvan hebben problemen met versturen via bluetooth of andere rare dingen.

De samsungs zijn niet lekker compatible met OSX en heb ik eigenlijk ook alleen maar nare ervaringen mee, menu enzo is geil..maar daar blijft ’t dan ook wel bij.

Nokia, komt op de 2e plek, maar het is puur dat ik het niet echt ’n relaxte telefoon vind.

Sony, stabiel, netjes, niet te moeilijk, werkt perfect met osx en inderdaad.. de beste camera.

Bijdrager
    passenger

Ben positief over mijn Motorolaatje, de Razr V3i. Prima sync met iSync, zelfs eenvoudiger dan verwacht aan de praat gekregen als GPRS-modem, batterijtijd beter dan verwacht, hoewel stuk minder dan SE.

Bijdrager
    MacThijn

en zo wordt het nog een lange zoektocht naar de perfecte telefoon! :wink:

Bijdrager
    Mr. Jones

Ik zag laatste de SE M600i in de winkel. Vond ik een erg mooi apparaatje!

Anoniem
    ”Mr.

Ik zag laatste de SE M600i in de winkel. Vond ik een erg mooi apparaatje!

Dat is volgens mij dan weer één van de zeldzame SE’s die niet synct met OSX.:?

Bijdrager
    supergrover

zeker kiezen voor een sony ericsson.
    werkt perfect samen met apple.
    heb zelf de k750i :D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.