24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    SiemenG

nieuwe smartphone kopen

Hallo,
    Momenteel heb ik een iphone 3g maar het touch screen werkt maar half wifi is stuk en 3g lukt ook niet meer.
    Een nieuwe Iphone is alleen mogenlijk als jullie mij sponseren dus dat is ook al geen optie:)
    Misschien wachten tot er wat meer informatie is over iphone 5.Want ik had gehoord dat het misschien een goedkope versie ging zijn.
    Maar wat zouden jullie mij anders aanraden mijn budget is 250. Ik moet een groot scherm hebben (liefst touch) 3g + wifi.
    Ook moet ik natuurlijk kunnen bellen en berichten sturen.
    Wat raden jullie mij aan?
    Alvast bedankt
    Siemen

Bijdrager
    Yggdrasil

Hoi,

Je hebt betaalbare Blackberry telefoons zoals de curve die binnen je budget vallen. Die hebben geen touchscreen maar beschikken meestal wel over 3G en wifi. Anders heb je nog bepaalde HTC modellen, weliswaar met Android. Verder heb je nog de Samsung Star (wifi) dit model is recent nog geüpdatet en is behoorlijk degelijk voor een Samsung toch. Een heleboel vrienden van mij hebben deze en zijn er tevreden over… Kost iets van 150 euro dacht ik.

Die laatste reden die je opgeeft is nogal wiedes. Iedere GSM kan bellen en berichten sturen. Dat zijn de basisfuncties van elke GSM… en daarom moet hij geen 250,- kosten.

Je kunt ook gewoon een goedkope Nokia kopen en terwijl de kat uit de boom kijken en dan later eventueel de iPhone 5 (4S?) aanschaffen…

Succes met je zoektocht…

Bijdrager
    lucschram

Hallo,

Dit moet ook een goede telefoon zijn: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/htc-wildfire-bruin/9005000009719380/index.html

De HTC WildFire, binnenkort komt er een nieuwe uit: http://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=htc+wildfire+s&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi&biw=1442&bih=754

Het draait op Android, heeft touchscreen, 3G, en wifi.

Het scherm is 3.2 inch.

Bijdrager
    SiemenG

Bedankt, net kwam ik ook de htc wildfire tegen ziet er mij wel een degelijke telefoon uit
    Want het scherm van de blackberry vind ik te klein en Samsung is meer iets voor mijn prijsklasse maar dat vind ik eerder weggesmeten geld. En weet iemand misschien hoeveel procent kans het is dat er een goedkopere versie komt?

Bijdrager
    SiemenG

Ja ik zag het ook net dat er een nieuwe wildfire uitkomt. Maar ik wil toch nog even wachten tot ik wat meer weet over de nieuwe iphone want ik wil graag een iphone behouden.

Bijdrager
    Yggdrasil

Waarom dan überhaupt een topic openen? Je zegt het zelf al. Je wilt het liefst een iPhone als telefoon en je wilt nog even wachten tot je meer nieuws hebt over een nieuwe iPhone… :sealed:

Bijdrager
    laurenske

250 euro voor een iphone waardige smartphone is natuurlijk niet echt veel maar tegenwoordig zou dat wel moeten lukken.
    Als je android wil zou ik de HTC Wildfire aanraden , een degelijke smartphone van HTC maar nog altijd een kleiner scherm dan het scherm van de iphone.
    Als je wat minder geld wilt uitgeven kan ik je zeker deze sony ericsson aanraden , Ik ben altijd heel tevreden geweest over de sony ericsson producten, maar dan zit je natuurlijk met een nog kleiner scherm.

Bijdrager
    Edwin

OMT heeft hier toch pas een uitstekend onderzoek over uitgevoerd; Windows Phone 7 kwam hier als beste uit de test, geen Android en al helemaal geen BlackBerry (al loopt half Nederland hier wel mee en zijn de verkopen van RIM in NL op zijn top)

Bijdrager
    Koetjesreep

er komt 70% geen goedkopere.

Moderator
    Pete.Z

Een goedkopere iPhone 5 geloof ik niks van, en alle andere zijn toch min of meer kreupel, vergeleken met het origineel….
    Misschien een gebruikte 3gs, of even doorsparen?

Moderator
    Strifer

En een abonnement met een gesponsorde iPhone?

Bijdrager
    elidepeli13

Iemand uit mijn klas heeft een wildfire: je kan er echt alles mee, maar het gaat zo verschrikkelijk langzaam dat hij in de praktijk alleen geschikt is voor bellen en sms’en.
    Je gaat teleurgesteld zijn. Alleen een iPhone of de geteste telefoons door OMT en BB’s http://www.onemorething.nl/2011/04/omts-alles-behalve-een-iphone-test/
    zijn goede smartphones.

De rest lijkt leuk en goedkoop, maar is in werkelijkheid niet fijn om mee te werken als je eenmaal met een iPhone bent begonnen.

Bijdrager
    Jojo890

Gewoon flink sparen;)

Bijdrager
    koeningNL

Wat dacht je van een windows 7 telefoon:

http://tweakers.net/pricewatch/268371/samsung-omnia-7-i8700-zwart.html

kost nog geen 290, heeft alles en over enkele maanden komt er een grote update voor windows mobile 7, ook wel 7.5 genoemd.

Bijdrager
    milann

Of koop een nette 2e hands 3GS voor €250,-. Moet prima lukken.

Bijdrager
    lucschram

Het is gewoon de truc om één generatie achter te lopen, straks komt de iPhone 5, dan koop ik de iPhone 4, als de iPhone 6 komt dan heb ik de iPhone 5.:D

Bijdrager
    G-Force

Ik zou ook een 2e hands 3GS zoeken. Het is dat ik goedkoop aan een splinternieuwe kon komen via een kameraad dus op dat moment heb ik direct m’n 3G verkocht en ben ik voor de 3GS gegaan. Topdingetje.:)

HTC Wildfire is crap, sorry. Heel veel apps werken daar niet op door de lage resolutie van het scherm, en hij is traag.

Windows Phone 7 is ook een goede, je hebt al een nieuwe voor 250 (!) euro… snelle hardware en binnenkort een update naar Phone 7.5. Als een 3GS niks is, zou ik het wel weten.

http://www.pdashop.nl/product/112615/lg-e900-optimus-7-black.html

Bijdrager
    lucschram

Ik zal ook voor de 3GS gaan!

Geblokkeerd
    Anoniem

BlackBerry Bold 9900 die ga ik ook kopen weer terug naar de BB! Yeah heb er zin in!

Bijdrager
    lucschram

Argg, ik haat BlackBerrys!

Geblokkeerd
    Anoniem

Waarom?

Bijdrager
    lucschram

Ik hou meer van Touchscreens en niet van telefoons die een toetsenbord hebben.

Bijdrager
    Nickalicious
    Usain op 04 mei 2011

BlackBerry Bold 9900 die ga ik ook kopen weer terug naar de BB! Yeah heb er zin in!

Soms vind ik je reacties al niet te veel blakeren van enig vorm van intellect, maar deze xD. Don’t let me started! Dit is echt vloeken in de kerk wat je nu doet imho.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.