30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 78)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Nieuwe shuffle!

Nieuwe shuffle!

http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/family/ipod_shuffle?mco=MTE2NTU

Denk toch dat ik de oude leuker vond.
    En je kan geen eigen oordopjes gebruiken denk ik omdat de controls nu op het snoer zitten…

Bijdrager
    roblovemac

:D ff wennen. Eerste indruk was net een usb stick
    na wat kijken toch wel gaaf

zit nog wel een spellingsfout in
    http://www.apple.com/nl/ipodshuffle/

Bijdrager
    Afroman

Ik vind de achterkant zo kick-ass als de hell. Straalt (op de foto’s) echt kwaliteit uit.

Bijdrager
    Henriboersema

en de standaard headset is aangepast met mic en volumeregeling.

Bijdrager
    St. Mobbs

Dit is wat ik te zien krijg met Safari. Onderaan de nieuwe, en de rest gaat over de oude shuffle.

EDIT: het is nu wel in orde

Bijdrager
    iDecide

Wel een vaag ding vind ik het; blokje alluminium met aan/uit knop + hoofdtelefoon ingang. Wel erg mooi/goed bedacht met de spraak-omgeving. Ik zou me waarschijnlijk aan de stem gaan ergeren, maar dat is persoonlijk.

Niets voor mij, ben zelf nooit fan geweest van een MP3-speler zonder scherm. Zelf houd ik het dan lekker bij m’n iPod Touch 16GB. Direct een complete PDA bij de hand, daar gaat mijn voorkeur naar uit.

Kortom weer een leuk staaltje-apple werk.

Bijdrager
    MouseMighty

Met Voice Over… hmm ik zie de eerste topics al voorbijkomen: “Mijn iPod heeft een virus, hij praat tegen mij!!”

Bijdrager
    Vassilli

Apple dwingt je ook gelijk om die oordopjes te kopen, die kosten dan weer $60…
    maar ja dat zijn we onderhand wel gewend..

Bijdrager
    iDecide

Een nieuwe iPod die je rare dingen in fluisterd:
    ’The new iPod Shuffle, not for paranoid people.'

Wanneer gaat de Apple Store offline voor die nieuwe Apple Tablet PC?;)

Bijdrager
    St. Mobbs
    ”vassili”

Je hoeft helemaal niks te kopen. En dat ik ook de optie die je het minste gaat kosten.
    Maar als je absoluut de nieuwe shuffle wilt, dan moet je inderdaad de bijpassende oordopjes te kopen. Dus de enige die je verplicht om die nieuwe oordopjes te kopen, dat ben je zelf.

Ga Apple dus niks verwijten. Je oude iPod is morgen nog net zo goed als gisteren. Het is natuurlijk onzin om te denken dat je oude iPod “minder” is dan gisteren, alleen omdat er een nieuwe is.

Bijdrager
    Henriboersema

Die hoofdtelefoon hoort erbij, los 29$ wil je betere in ear kwaliteit dan kost dat 79$

Bijdrager
    Afroman

Jammer dat je geen andere koptelefoons met microfoon kan gebruiken, kan er wel mee leven.

Bijdrager
    Lennertpichel

mooi design, jammer dat je alleen de apple oordopjes kan gebruiken maar ja.

ik denk dat de shuffle binnenkort wel in meerdere kleuren beschikbaar is…

Bijdrager
    Renzsz

Ik denk dat Apple hier de plank mis slaat. Je wordt toch helemaal kriebelig als je steeds moet gaan luisteren in welke playlist je zit en je dat knopje 10 seconden moet vasthouden. Je wil toch gewoon direct naar een ander nummer gaan…

Ik zou hem in ieder geval nooit kopen!

Bijdrager
    Vassilli
    ”S.
    ”vassili”

Je hoeft helemaal niks te kopen. En dat ik ook de optie die je het minste gaat kosten.
    Maar als je absoluut de nieuwe shuffle wilt, dan moet je inderdaad de bijpassende oordopjes te kopen. Dus de enige die je verplicht om die nieuwe oordopjes te kopen, dat ben je zelf.

Ga Apple dus niks verwijten. Je oude iPod is morgen nog net zo goed als gisteren. Het is natuurlijk onzin om te denken dat je oude iPod “minder” is dan gisteren, alleen omdat er een nieuwe is.

Zo bedoel ik het helemaal niet.
    Alleen dat je alleen die oortjes kan gebruiken, That’s it.
    Ik verwijt ze helemaal niks! Apple is het beste bedrijf ooit:D

Bijdrager
    roblovemac

Ik heb zo ook mijn bedenkingen.
    bij het kijken van het filmpje zie je zelfs aan het gezicht van Hanna dat ze het ook niets vind ( vind ik dan )

Verder vind ik de updates de laatste tijd ( al sinds de Uni body ) niet goed genoeg
    zeker met de mac mini hebben ze totaal de plank misgeslagen.

zucht maar goed we wachten wel of tot een nieuwe keynote.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Eindelijk weer in de geest van de originele Shuffle, ik vind hem erg mooi!

Bijdrager
    Sanjeev

De clip vind ik wel mooi, maar de voorkant is veelste leeg, echt jammer dat je de Apple oordoppen nodig hebt.

Bijdrager
    broodplank

Heeft de machouse hem al? of pas morgen ofzo.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”roblovemac”

bij het kijken van het filmpje zie je zelfs aan het gezicht van Hanna dat ze het ook niets vind ( vind ik dan )

Al haar gebaren zijn gecoached tot in de puntjes. Wanneer ze haar vingers samenbrengt en zegt “We were able to make it even smaller”, da’s exàct zoals Jobs zoiets zou aankondigen.

Bijdrager
    roblovemac

bij een keynote hebben ze het soms die dag bij deze update weet ik het niet zo. :apple:

Inactief
    Anoniem

Ik heb net even naar de voorbeelden geluisterd, maar het klinkt super. Beter dan ik had verwacht.

Bijdrager
    St. Mobbs
    ”vassili”

Gelukkig, ik was al bang dat je zo iemand was die altijd het nieuwste wilt hebben en ook meent dat hij “recht” heeft op het nieuwste. Om vervolgens te gaan zeuren dat het geld kost. Terwijl men vaak het vorige product al heeft dat perfect werkt.

Bijdrager
    HakanB

nice.. 8)

Bijdrager
    Vassilli
    ”S.
    ”vassili”

Gelukkig, ik was al bang dat je zo iemand was die altijd het nieuwste wilt hebben en ook meent dat hij “recht” heeft op het nieuwste. Om vervolgens te gaan zeuren dat het geld kost. Terwijl men vaak het vorige product al heeft dat perfect werkt.

Zo ben ik (gelukkig) helemaal niet:)
    Ik gebruik nog steeds de iPod video, waar ik nog steeds heel blij mee ben

Bijdrager
    broodplank
    ”broodplank”

Heeft de machouse hem al? of pas morgen ofzo.

Bijdrager
    error

Jammer van die koppeling aan die middelmatige Apple oordoppen. Hierdoor lopen ze aardig wat kopers mis (waaronder mijzelf).

Bijdrager
    Addict

Ik moet zeggen dat ik de vorige mooier vond..
    Deze is wel érg klein, als ik m zou hebben zou ik ontzettend bang zijn m kwijt te raken..

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dit denk ik er van:

Snel geshopt voor de liefhebber :evil:

Bijdrager
    MouseMighty

:P :P Kostelijk!!! Kudo’s!!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 78)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.