2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    svdf

Nieuwe shuffle, hoe connect je hem, en hoe laad je hem op?

Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe shuffle! als ik de verhalen mag geloven dan ligt hij over een aantal dagen in de winkel. Maar wat ik me al een tijdje afvraag… Hoe zou zo’n ding aan te sluiten zijn?

Als je een beetje op de shuffle pagina in de apple store kijkt naar de foto’s dan kan je zien dat de enige ingang de jack van de earbuds is. Maar hj wordt aangesloten via een klein dockje… en op dat dockje zie je een earbud plug, maar ook een klein wit uitstulpinkje. Maar daar zit niets metaal aan ofzo…

Dus eeeh… hoe gaat dat dan werken? opladen via inductie (zoals sommige scheerapparaten en electrische tandenborstels het doen) en overpompen via de headphone jack? dat daar een soort van usb aansluiting in zit? (er zitten wel extra ringen op die jack in de dock op de foto)

Want bluetooth of iets dergelijks kan ik me niet voorstellen… anders kan die shuffle nooit zo klein zijn, en dan zou er op z’n minst wel iets over genoemd zijn op die pagina of tijdens de keynote…

Wat zijn jullie ideeen? Ik ben benieuwd hoe het werkelijk in elkaar zit! ik laat me graag verassen door Apple haha, daar zijn ze goed in!

Bijdrager
    stel maar

volgens mij gaat het gewoon met dat dockje.

van de applsite:
    Koptelefoonaansluiting

De koptelefoonaansluiting van de iPod shuffle vervult een dubbelfunctie als dockconnector. Draai de iPod shuffle om en zet hem in het meegeleverde dock. Sluit het dock vervolgens via de USB-aansluiting aan op je Mac of pc en je kunt in een handomdraai synchroniseren en opladen. En als je even niet in de buurt van je computer bent, kun je je iPod shuffle onderweg opladen met de los verkrijgbare USB-adapter.

dus dat gaat allemaal via de koptelefoonaansluiting

http://www.apple.com/nl/ipodshuffle/features.html

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.