8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Jan-Willem

Nieuwe Safari etc.

Ik las op de homepage dat er een nieuwe safari is, maar weet niet waar ik hem kan downen :( .
    (al hoewel ik niet van plan ben om de beta 1.2.5 te gebruiken zou ik wel willen weten waarom jullie hem wel kunnen krijgen en ik niet. Ik ben ook ingeschreven bij de developer site…..)

Bijdrager
    michelvdb

Developer en Developer =3
    Gewoon gratis geregistreerd
    Selected Developer kost een stuiver
    Premium Developer kost er nog een stuiver bovenop.
    Alleen die twee laatste categoriën krijgen die builds.

Bijdrager
    Jan-Willem

ik vind 100 dollar toch iets te duur voor de prerelease beta van Safari:?

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Volgens mij is ie nou al 20 keer gepost in dit forum, maar goed… hierbij nog een keer dezelfde link;)

DeepApple

[Edit]
    Helaas zijn de downloads verwijderd
    [/Edit]

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”PeterMeeuwsen”

Volgens mij is ie nou al 20 keer gepost in dit forum, maar goed… hierbij nog een keer dezelfde link;)

DeepApple

af gezien van het feit dat mijn japans niet erg goed is, zijn ze hier nog bij v64 ipv 65

Bijdrager
    PeterMeeuwsen
    ”Jan-Willem”

af gezien van het feit dat mijn japans niet erg goed is, zijn ze hier nog bij v64 ipv 65

Misschien dat je met een cursus grieks de pagina ook kunt lezen:) Maar inderdaad, hier staat versie 64… versie 65 heb ik zelf ook nog nergens kunnen downen

Bijdrager
    verbeek.h
    ”PeterMeeuwsen”
    ”Jan-Willem”

Misschien dat je met een cursus grieks de pagina ook kunt lezen:) Maar inderdaad, hier staat versie 64… versie 65 heb ik zelf ook nog nergens kunnen downen

Het is Russisch. Het cyrillische schrift is inderdaad afgeleid van het Griekse, dankzij de monnik Cyrillus, dacht ik. Die Russen zijn heel goed in het posten van de laatste beta’s, al dan niet legaal, zoals serials etc.
    Meer geef ik niet prijs, want we moeten wel waken over de integriteit van deze site.
    Ik dreig nu van de weg af te raken, maar toch:
    Wat dat laatste betreft moet ik toegeven dat ik weleens gebruik maak van een illegaal serialnumber, maar dat resulteert meestal in het ofwel betalen van de apps, ofwel deleten omdat ze me toch niet bevallen.
    Brengt me overigens op het idee voor een nieuwe topic…

Bijdrager
    PeterMeeuwsen
    ”verbeek.h”

Het is Russisch. Het cyrillische schrift is inderdaad afgeleid van het Griekse, dankzij de monnik Cyrillus, dacht ik.

En weer wat erbij geleerd!:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.