6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    joriss

Nieuwe router kan geen Twitter lade

Beste OMT-ers,

Ik heb sinds deze week een nieuwe router. Na veel gedoe werkt het prima nu. Alleen kan ik op zowel mijn mac als iPhone mijn timeline van Twitter niet herladen. Als ik echter de deur uit ga en werk op 3G, kan ik Twitter prima laden. Foto\’s van bijvoorbeeld contactpersonen kan ik wel laden op WiFi. Ook Facebook e.d. geven geen problemen. Weet iemand wat de oplossing is achter dit grote raadsel? Ps, het betreft een Linksys wrt54gx.

Ik hoop op suggesties!
    Mvg, Joris

Geblokkeerd
    Anoniem

Hmm dat klinkt wel heel vreemd.

Klinkt mij in de oren dat je router misschien een instelling heeft die bepaalde content/websites blokkeert.
    Probeer eens in je router webinterface te komen en of je een dergelijke instellingen ziet?

Bijdrager
    joriss

In de instellingen staat niets geblokkeerd. Zou het een bepaalde soort verbinding zijn die de router niet vrijgeeft?

Bijdrager
    joriss

Niemand een idee???

Geblokkeerd
    Anoniem

Herstarten al gedaan? Anders maar compleet alle instellingen resetten? meestal met een naald of iets dergelijks in het kleine gaatje op de achterkant prikken.

Als het dan niet werkt is hij denk ik stuk..

Bijdrager
    joriss

Al meerder keren herstart en hersteld. Hij is niet stuk, ik kan wel gebruik van internet, maar niet van Twitter.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.