9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    SantaCLW

Nieuwe Push Applicaties & Bevindingen

Hallo,

De nieuwe “Push” feature in OS 3.0 om status updates zichtbaar te maken voor applicatie die niet actief zijn lijkt me erg handig. Wellicht kunnen we deze post gebruiken om (nieuwe) applicaties die dit ondersteunen te beschrijven en te evalueren. Met andere woorden welke Push applicaties gebruik je en wat zijn jouw ervaringen!

Groetjes
    Martijn

Bijdrager
    Vodka

Om die push uit te proberen heb ik eBuddy geinstalleerd.
    Een van de 249 chatprogramma’s in de App Store.

Push werkt prima, nadeel is dat hij max 30 min na het afsluiten blijft pushen.
    Maar goed, het is natuurlijk wel een gratis applicatie

Bijdrager
    wido

Ook ik heb eBuddy geïnstalleerd. Er is nu een nieuwe optie beschikbaar in de Instellingen “Berichtgeving”.
    Sinds ik dit heb, krijg ik ook van Mail een seintje dat er een bericht is, ook al staat mijn iPod Touch op stand-by. Zie mijn topic die ik vanmiddag hier ergens heb gezet.

Bijdrager
    Chantal C.
    ”Vodka”

Om die push uit te proberen heb ik eBuddy geinstalleerd.
    Een van de 249 chatprogramma’s in de App Store.

Push werkt prima, nadeel is dat hij max 30 min na het afsluiten blijft pushen.
    Maar goed, het is natuurlijk wel een gratis applicatie

Ach AIM is ook gratis en die blijft max 24 uur pushen. Ik zeg: met zijn alleen eBuddy spammen om deze periode te vergroten! :wink:

Bijdrager
    Sanjeev

Beejive doet het ook erg doet, is wel een betaalde App

Bijdrager
    iNsane

Ik gebruik zelfs sinds enige dagen “Prowl”. In aanleg is dat bedoeld om Growl meldingen van je mac door te sturen naar je iPhone, maar ik gebruik ’t om meldingen vanaf m’n server te sturen zoals fatale fouten op een site. Is ook een betaalde app.

Bijdrager
    boriskiss

iM+ with Push V3.2 werkt prachtig hier! Heel handig, wel jammer dat je game wordt afgesloten :'(

Bijdrager
    Brimme

ik gebruik heyway om iemand zijn locatie toegestuurd te krijgen of te zien.
    En IM+ hoop dat skype ook nog eens met push komt zodat je makkelijker gebeld kan worden op je iphone via skype.

Bijdrager
    janhh

Bestaat er al een goede rss reader met push? Of zeg ik nu iets heel geks..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.