8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    powerpcG3

nieuwe processor

wie kan me helpen heb powerpc g3 met een g4 processor van 400mhz en wil processor die meer aan kan ik heb er geen verstand van dus wie helpt me
    ik wil hem gebruiken voor de muziek programma,s
    reason en ilife

Bijdrager
    aerosoul

tsjah wat wil je? Nieuw, tweedehands? wat is je budget?

Als je voor een nieuwe gaat zou ik als ik jou was voor ’n iMac gaan, gewoon even bij de apple store kijken wat jij het lekkerst vind. Als je nu op zo’n computer werkt is dit zowiezo al ’n verheldering.

Bijdrager
    KarelWillem

Uit eigen ervaring, tweedehands minimaal G4 800 Mhz.

Nieuw alles vanaf een Mac mini.

Bijdrager
    Erik Joling

Als je bedoet dat je een G3 Mac hebt die geüpgraded is met een G4-processor, dan ben ik bang dat je niet weer een nieuwe processor erin kunt zetten en dat je inderdaad aan een (andere) nieuwe Mac toe bent.

Bijdrager
    TonE

Sonnet levert cpu zif upgrades voor oorspronkelijke G3 machines tot 1 GH, maar die kosten wel bijna $300. En dan alleen met de blue&white machines kun je de laatste OSX versie draaien. Zinvol?, nee ik denk het niet.

Bijdrager
    earnst jelke

Bijdrager
    earnst jelke

Sorry voor de dubbelpost, de server heeft geloof ik een avondhumeurtje. Processorupgrades zijn eigenlijk niet de moeite waard, je kunt beter op zoek gaan naar een betaalbaar 2e hands mac.

Bijdrager
    Juch

ik vind de macosx server sowieso heel instabiel en langzaam de laatste paar dagen. Vooral op momenten dat je een berichtje plaatst, dus in de MYSQL database knoeit. Wordt de database wellicht te groot? Prune tijd? Of zou er iets mis zijn met de database?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.