4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    dani64

nieuwe problemen accu

Weet iemand hier misschien hoe het kan dat de batterij van mijn macbook pro in 2 dagen tijd 5% naar beneden is gezakt. Dus van 100% naar 95% terwijl ik gewoon op het netsnoer werk. Heb de batterij van de week gewoon opgeladen vanaf 30%. Onlangs heb ik ook de batterij gekalibreerd omdat ik de laptop nu ongeveer een maand heb. De batterij is in totaal 5 keer opgeladen. Ik heb hiervoor wel gemerkt dat de batterij in anderhalve week ongeveer 3% terugloopt maar geen 5% in twee dagen. Daarnaast zag ik net, zonder dat ik iets veranderd heb, dat het percentage niet meer wordt weergegeven maar naast het accu symbool staat nu ‘niet bezig met opladen’. Als ik dan aangeef toon percentage blijft dit gewoon staan.
    iemand misschien een idee hoe dit kan?

Heb toch een beetje het idee dat er iets niet goed is met de accu. Na mijn eerste verhaal waarin stond dat in 2 dagen tijd de accu gedaald was naar 95% en toen aangaf ‘niet bezig met opladen’ zonder de accu gebruikt te hebben en alleen maar aan het snoer gewerkt te hebben zie ik net opeens weer percentages staan en laad de accu opeens op vanaf 75%????. De accu is van de week opgeladen en niet meer gebruikt daarna. Is mijn accu helemaal van slag? De accu is nu in totaal gewoon 25% gedaald, zonder deze gebruikt te hebben, in een paar dagen en laad zich gewoon op nu. De adapter is er helemaal niet vanaf geweest de laatste week Weet iemand misschien of de accu dan kapot of van slag is. Het lampje was net nog gewoon groen net zoals de afgelopen dagen, en net is dus het lampje oranje geworden en zie ik nu terwijl ik aan het werk ben de accu opladen vanaf de 75%.

Hebben meer hier dit misschien meegemaakt of is dit een kwestie van een nieuwe accu gaan claimen?

Bijdrager
    nebilem

Ik zou een nieuwe accu claimen.

Bijdrager
    Vinhelper

batterij status

Waarom ga je niet verder in je bestaande topic?

Edit: en je daarvoor zelfs al hier verder kunnen gaan:

Batterij kalibreren mis gegaan

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad gaan we graag verder in het laatste vermelde topic. Graag niet steeds een apart topic maken wat ook bij je vorige topic aansluit.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.