15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Nieuwe printer maar welke .

Ik heb momenteel een Canon MG 5250 3 in1 printer met de mogelijkheid om cd/dvd’s te bedrukken .

Ik erger me kapot aan dat ding , het duurt soms 5 minuten voor dat er een print uit komt , of ik hem nu altijd aan laat staan of steeds uit zet maakt niet uit .

Zoek een printer met de zelfde mogelijkheden doe goed compatibele is met mn Imac 2009 met SL ,wil er max €150 voor uitgeven .

Tips / ervaringen welke het zou kunnen worden ?

Bijdrager
    Mathias123

Zelf ga ik een epson stylus sx535 wd kopen, is een compacte all- in -one printer die je kunt aansluiten op je wifi netwerk…

Veel succes met je keuze:D

Bijdrager
    ramrod

Thx,
    Deze heeft toch geen mogelijkheid om cd/dvd’s te beprinten , is wel wat ik er op wil hebben .

Bijdrager
    gsmaster

Ik heb ook zéér slechte ervaringen met canon… Ik had een topspec. printer van ze en het ding printte wanneer het zelf zin had (lees minder dan de helft van de keren). Zoop inkt dat het geen naam meer had! En is twee keer in herstelling geweest in garantie en twee keer met dezelfde gebreken terug naar huis gekomen.
    Daarna de 6510 van hp gekocht voor minder dan de helft van de prijs (dacht rond de 150euro).
    Deze printer werkt altijd, nog nooit geen problemen mee gehad, en drinkt véél minder inkt. Ik moet wel zeggen dat de foto afdrukken van de canon beter waren.
    Maar aangezien ik zelden foto’s afdruk is dat niet echt een probleem.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Wat randapparatuur betreft heb ik altijd voor Epson gekozen. Momenteel heb ik de Epson Stylus Photo R200 die ook op schijfjes kan printen en dat duurt echt geen 5 minuten en is ook erg zuinig met inkt. Dit is echter een behoorlijk oud model dus vast niet meer te krijgen. Maar er is vast een opvolger die het zelfde kan en vast ook nog beter is. Of hij ook zo goedkoop zal zijn als die van mij (dat was een budget model van €125) weet ik niet.

Bijdrager
    Mathias123

kijk anders een op http://www.printershop.be daar kun je zoeken op specs….

Bijdrager
    appievanr

Heb altijd een printer van Lexmark bij mijn iMac. Nu de Lexmark iMpact S305, en deze printer werkt perfect met Apple producten samen. Drivers en dergelijke worden netjes bezorgt door Apple via software update. Nooit géén problemen gehad met deze printer op mijn iMac late 2009 met toen Snow Leopard en nu Mountain Lion.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Bijdrager
    ramrod

> Wat dacht je van deze?

Zou kunnen maar is volgens mij niet in Nederland te koop , zie hem nergens staan …

Zelf dacht ik aan de Epson PX730 WD

Hoe is Epson met zn inkt gebruik en kunnen er ook niet originele cartridges in , nog een goed adresje voor de inkt ?
    Thx

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb wel eens een test gelezen over het inkt verbruik. De Epson printers waren gewoon erg zuinig, maar met name de betere printers doe je te kort als je er een alternatief cartridge in zet. Meestal gaat het dan niet meer even zuinig en soms raken de spuitkanaaltjes verstopt vanwege een afwijkende viscositeit of zuiverheid.
    Deze site is wel handig voor cartridges (goedkope originele of alternatieven voor Epson en vele andere merken).

Op een forum kwam ik een opmerking tegen over deze printer, dat zou wel eens de Europese variant kunnen zijn van die uit mijn link. Hij is goedkoper in Euro’s en lijkt er erg veel op.

Bijdrager
    1984
    ramrod op 08 september 2012

Zelf dacht ik aan de Epson PX730 WD

Hoe is Epson met zn inkt gebruik en kunnen er ook niet originele cartridges in , nog een goed adresje voor de inkt ? Voor een printer kijk ook eens hier http://www.a-mac.nl/amac/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,19/Itemid,49/

Epson Stylus Photo PX710W

[size=2]van € 199,95 nu € 159,95 incl. btw op internet vanaf 149 euro
    Dit is de perfecte partner voor uw digitale camera, met een 6,3 cm LCD-scherm voor het direct afdrukken van foto’s vanaf camera’s en geheugenkaarten. U kunt ook uw cd’s en dvd’s een persoonlijk karakter geven door rechtstreeks op geschikte cd’s/dvd’s af te drukken. En u bespaart geld met afzonderlijke inkten, omdat u alleen de kleur hoeft te vervangen die u hebt verbruikt.[/size]
    Epson Stylus Photo PX710W Multifunction Printer Review
    Of de Epson Stylus Photo PX720W

Voor niet originele cartridges (huismerk) (Let bij prijsvergelijking ook op de inhoud)
    http://www.uwcartridgewinkel.nl/

Bijdrager
    CaDoc

Waarom geen goedkope kleurenlaserprinter? Heb zelf nu al weer even een Brother laserprinter met veel plezier in gebruik. Werkt altijd. Af en toe nieuwe tonercardridges er in (1-2x per jaar) terwijl ik niet zuinig aan doe met printen.

Foto’s op fotopapier is natuurlijk niet zo mooi, maar als je het echt mooi wil hebben ga ik zelf niet met een thuisprinter aan de gang.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Wel als je een photo printer hebt…

Bijdrager
    1984
    hendrik op 08 september 2012

<p> maar met name de betere printers doe je te kort als je er een alternatief cartridge in zet. Meestal gaat het dan niet meer even zuinig en soms raken de spuitkanaaltjes verstopt vanwege een afwijkende viscositeit of zuiverheid.<br />
    Deze site is wel handig voor cartridges (goedkope originele of alternatieven voor Epson en vele andere merken).

Volgens mij sinds de laatste update worden de cartridges niet meer herkend (voorheen wel) het meest lullige is dat ik ze er ook niet meer uit krijg, er zit 1 originele in , alleen deze krijg ik er normaal uit , de gene die ik bij http://www.uwcartridgewinkel.nl/ heb gekocht zitten vast..? vreemd of heeft iemand hier een uitleg voor..?

Bijdrager
    1984

even later ….. bevoegdheden herteld, Mac uit en aan gezet….en wat gefriemel aan de printer

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.