5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    roelboekel.nl

nieuwe powerbook geen garageband

Beste leden,

Ik heb een nieuwe powerbook gekocht, tenminste dat hoop ik. Want er van uit gaande dat alle nieuwe powerbooks worden geleverd met iLife (incl garageband) of maak ik nu een denkfout. Was het even vergeten na te vragen in de winkel…

Of moet ik garageband nog instaleren oid?

Roel

Bijdrager
    fistkikker

Inderdaad best kans dat je iLife nog moet installeren. Zit er een DVDtje bij?

Er hoort wel iLife ’04 bij te zitten volgens mij. Heb je iMovie/iPhoto/iDVD wel?

Bijdrager
    Pete Mac

Als je een nieuwe pb heb gekocht (laatsts serie) dan zit ilife 04 met garageband er gewoon bij.
    Zie Apple site
    Heb het ff gecheckt voor dat ik een pb kocht.

gr.Pete

Bijdrager
    roelboekel.nl

De rest was wel al in geinstalleerd van het iLife pakket… Vandaar dat ik het een beetje raar vond, maar zal eens door de CD struinen, misschien dat het daar op staat, anders even een belletje.

Roel

Bijdrager
    Triumph
    ”roelboekel.nl”

De rest was wel al in geinstalleerd van het iLife pakket… Vandaar dat ik het een beetje raar vond, maar zal eens door de CD struinen, misschien dat het daar op staat, anders even een belletje.

Roel

DVD dus als er een CD bij zit dan heb je wel een vrij oude PB gekocht:-)
    Als hij is van na feb 04 dan zit GB er bij is van van begin jan 04 dan heb je recht op (tegen verzendkosten van GB) Als er versies 4 van iMovie iPhoto en iDVD er bij zit dan is GB niet geinstalleerd vanaf de DVD

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.