6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    nAkedshirt

Nieuwe PC.

Ik heb een nieuwe pc en een iPod Nano. Ik wil mijn ipod graag op mijn pc configureren met iTunes. Ik heb eerst geprobeerd om itunes gewoon van de apple site te downloaden, maar iedere keer als ik iTunes dan opstartte moest ik mijn ipod opnieuw configureren, en dat schoot ook niet echt op.

daarna heb ik itunes gedeinstalt en gewoon de cd die ik bij mijn ipod heb gekregen er in gedaan. Toen moest hij mijn iPod ongeveer 20 minuten formatteren en daarna zegt hij dat er een communicatiefout met de iPod is. dan vink ik aan dat ik verder wil gaan, zonder mijn ipod aan te sluiten en als hij dan helemaal geinstalleerd is, zegt hij dat quicktime niet goed geinstalleerd is en ik het niet kan openen. Weet iemand wat ik kan doen?

Alvast bedankt :)

Bijdrager
    Nikita

Je hád toch ook aan kunnen geven dat je ‘m niet opnieuw wil configureren / instellen als je ‘m voor het eerst aan sloot. Nu ben je alles kwijt wat er op je iPod stond…

Bijdrager
    sypie
    ”nAkedshirt”

Ik heb een nieuwe pc en een iPod Nano.

Meestal koop je zo’n ding zonder inhoud…

Bijdrager
    Nikita

Ik maak er uit op dat de PC nieuw is en de iPod nano al eerder in gebruik was op een andere computer… Maar goed… Je moet dus iTunes 7 hebben (downloaden vanaf hier ) en die installeren op de computer. Daarna iTunes opstarten en vervolgen de iPod aansluiten. En kijken wat ‘ie doet..

Bijdrager
    nAkedshirt

ik probeer even wat. bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.