30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 111)
  • Q:
    Bijdrager
    apple freak

Nieuwe Paus verkozen

De nieuwe paus is verkozen. Hij word zo bekendgemaakt.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Das rap. Ben benieuwd.

Bijdrager
    Larz

Jamer dat ik niet geloof:P:evil:

Bijdrager
    Hobbes

Nog een kwartier voor ze het bekend maken :sealed:

En de nieuwe paus is Steve Jobs:P
    Zijn eerste woorden als paus: “Ga allen naar de Apple Store en koop een Mac”
    :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed:

Bijdrager
    ifeelfine

Ha ha…

Ik ben bang dat het Ratzinger wordt. Conservatieve lul. Sorry voor het taalgebruik, maar als dat ‘em echt wordt, dan gaat de katholieke kerk nog een paar stappen terug in de tijd.

Bijdrager
    Zweefvliegerke

Ik hoop ook niet dat het Ratzinger wordt, hij is al 78… met een beetje pech is het dan binnen een paar jaar weer die hele zooi op teevee…

Bijdrager
    Amsterdam

Ik ben alles behalve gelovig. Toch heb ik tijdens mijn vakantie in Barcelona de toestand rond het overlijden van Johannes Paulus II gevolgd. Simpelweg omdat er geen ander nieuws meer werd gemeld door CNN. Maar ook omdat het toch wel iets “wereld’s” is.

En as we speak, heb ik CNN maar weer opgezet, omdat ik toch benieuwd ben wie die nieuwe paus wordt. Je zal het toch worden zeg. Mensen stromen het St. Pietersplein in Rome op, niet normaal meer. Soms vind ik het zelfs eng dat er zoveel mensen zijn die zich ophangen aan zaken als de paus. Aan de andere kant geeft het ze misschien steun ofzo, ik weet het niet, ik geloof per slot van rekening niet. Ieder mag weten in wat te geloven of niet.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd wie het wordt. Er wordt veel over de Duitse kardinaal gesproken. We zullen het zo meemaken. Ik steek nog een peuk op om witte rook te produceren.

Bijdrager
    ifeelfine

Even een nutteloos weetje: Een gemiddelde paus leeft na zijn verkiezing nog ongeveer 7 jaar.

Bijdrager
    cempa

zal mij het rotten

Bijdrager
    wjgmspeedy

Het zal hoe dan ook een conservatief worden. Het enige waar we op kunnen hopen is op een sociaal betrokken persoon. En op iemand die inziet dat het verbod op condooms niet van deze tijd is.

Bijdrager
    Hobbes
    ”ifeelfine”

Even een nutteloos weetje: Een gemiddelde paus leeft na zijn verkiezing nog ongeveer 7 jaar.

Jep en er was er 1 die na een week al dood was :oops:

Bijdrager
    The Podfather
    ”Zweefvliegerke”

Ik hoop ook niet dat het Ratzinger wordt, hij is al 78… met een beetje pech is het dan binnen een paar jaar weer die hele zooi op teevee…

En dat willen nou net in het Vaticaan. Nogmaals een paus die 25 jaar zit, zien ze niet zitten.

Bijdrager
    driek

Whoehoe, ik ga voor Daneels ! Lang leve Kanegem:P

Bijdrager
    Amsterdam

Bizar eigenlijk. Stappen terug. Ja man. Radzinger. Ik heb een vermoeden dat hij het is geworden. Wat zitten ze toch te gluren vanachter dat witte gordijn. Ga toch dat balkon op.

Eigenlijk is het Vaticaan een hele enge onderneming als je het op een bepaalde manier bekijkt. Een onderneming, met heel veel geld. Met veel invloed, met veel aanhangers. En dan die conservatieve instelling inderdaad. Doodeng man.

Bijdrager
    Zweefvliegerke
    ”The
    ”Zweefvliegerke”

En dat willen nou net in het Vaticaan. Nogmaals een paus die 25 jaar zit, zien ze niet zitten.

waarom niet? je kan toch beter 1 keer in de 20 jaar een paus kiezen, dan elk jaar een nieuwe?

Bijdrager
    The Podfather

En het is Ratzinger geworden.

Bijdrager
    Amsterdam

….en het is geworden:

Paus Ratzinger.

:x

Bijdrager
    Hobbes

En het is Radzinger

Bijdrager
    ifeelfine

Helaas…:?

Bijdrager
    Hemmik

Ratzinger is het geworden

Bijdrager
    Green

Radzinger is de gelukkige

Bijdrager
    Amsterdam

Holy shit man. Letterlijk hehe…

Nah, nog strakker aan die teugels lieve gelovigen onder ons! En blijf in die kast!

Bijdrager
    beammeup

Het blijven toch ook Italianen.
    Niet dat ik iets tegen ze heb,.. eens van de leukste volken van Europa,.. maar ze zijn vaderlandlievend genoeg te weten dat ongeveer alle TV-Camera’s nu op dat plein gericht zijn,.. vervolgens zijn Italianen weer publiciteis-lievend genoeg dat massaal te willen doen.
    Dat heeft weinig met het katholieke geloof te maken. Behalve die enkeling daar ver achter, in de verdrukking.

:?

Bijdrager
    Hobbes

En zijn nieuwe naam is Benedictus:oops:

Bijdrager
    Green

dat zijn er 5 in 1 minuut :lol:

Bijdrager
    wjgmspeedy

Arm Afrika. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    The Podfather

En we noemen hem Benedict de 16e

Bijdrager
    beammeup

Dat klinkt als een digestief na een copieus maal…

:P

Bijdrager
    Hobbes
    ”The

En we noemen hem Benedict de 16e

En dat zijn er 2 in 1 minuut

Bijdrager
    Mac-ofiel
    ”Amsterdam”

Holy shit man. Letterlijk hehe…

Nah, nog strakker aan die teugels lieve gelovigen onder ons! En blijf in die kast!

Ik ben al uit de kast :P

En voor de rest zal het mij worst wezen
    welke sinterklaas er nou weer in Vaticaan-
    stad zit.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 111)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.