3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    joram

Nieuwe Pantone Plus library downloaden

Hallo,

We hebben hier sinds kort de nieuwste versie van de Pantone Plus serie-waaiers gekocht, waar nieuwe PMS-kleuren in staan… nu zoek ik me een ongeluk om deze Plus library online te vinden om ze in Adobe Illustrator en Photoshop te installeren, maar ik kan ze nergens terugvinden. Het enige wat ik kan vinden is een Swatch programma van Pantone zelf, maar die doet verder niets in Illustrator’s swatch palet.

Weet iemand toevallig waar ik deze kan downloaden? Ik heb destijds met de eerste Plus Serie wel een download linkje gevonden waarmee ik een zip-bestandje kreeg waar deze library in stond, maar nu lijken zowel Adobe als Pantone deze niet aan te bieden als download.

Alvast hartelijk dank!:)

Bijdrager
    AppelJuice

Ik heb even jouw topic titel in google gegooid… Je moet blijkbaar iets doen met de PANTONE Color Manager:

https://helpx.adobe.com/creative-suite/kb/new-pantone-plus-digital-libraries.html

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  AppelJuice.

Bijdrager
    joram

Bedankt AppelJuice,

Ik begreep inderdaad zelf ook dat ik dat programma moest installeren, maar nadat ik die installatie had afgerond (en de computer opnieuw opgestart), was die swatch-library in Illustrator CS6 nog steeds niet geupdate. Ik vind ’t ook heel vreemd dat ze het zo willen oplossen, want zo moeilijk is het niet om een mapje met die libraries gewoon in de juiste map te zetten.:(

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.