12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Nieuwe overgangen

Voor vrouwen rond de vijftig.

Bijdrager
    KarelWillem

Na iMovie HD is Apple afgestapt van de plug-in mogelijkheid.
    Dus nee; er is niks en zal waarschijnlijk ook niks komen.

Ik vind iMovie vanaf ’08 dan ook een vreselijk ding.

Na 300 pogingen toch maar eens over te stappen, maak ik mijn films nog steeds met iMovie HD.

Inactief
    Anoniem

<spam>

Bijdrager
    Pieterr

Het is jammer dat Adobe het pakket Premiere Elements niet voor de Mac aanbiedt. Dan was er weer wat meer keuze in het middensegment (zeg tot 200 euro) filmbewerkingsprogramma’s waar je nu eigenlijk alleen FCE hebt.

Inactief
    Anoniem

<spam>

Bijdrager
    Pieterr

Dacht eerst dat het een Achterhoek’s bedrijf was…:lol:

Inactief
    Anoniem

<spam>

Moderator
    Mac Daddy

Wat bedoel je met overgangen? Van het ene shot naar het andere? Daar heb je toch een harde cut of een fade voor nodig? Misschien als je ooit nog es een oude science fiction wil maken, kan je er nog een wipe in doen, maar al die andere leuke overgangen heb je in mijn ogen echt niet nodig.

Is Pinnacle er niet voor de Mac? Ik ken het verder niet, maar ik weet dat dat ook een programma is voor het middensegment.

Inactief
    Anoniem

<spam>

Moderator
    Mac Daddy

Nee. Daarom is het ook een mening en zeg ik ook in mijn ogen/mening.
    Daarbij wil ik nog wel zeggen dat de truc van monteren niet in de overgangen zit, maar in de keuze van de beelden die je achter elkaar plaatst. Maar het is ieder zijn eigen keuze om leuke overgangen te gebruiken natuurlijk.

Maar ik ben wel benieuwd naar welke overgangen jij dan gebruikt en welke je nu mist?

Inactief
    Anoniem

<spam>

Bijdrager
    chatsmit

Nee en daarom zou je al snel over moeten naar Final Cut Express (of pro)… iMovie is nog meer een ‘snack’ geworden, gewoon lekkere snelle hap als je honger hebt. Final Cut Express is daarmee vergeleken een uitgebreide maaltijd. En de chefkoks die willen de pro, met een glaasje dure rode wijn.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.