27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    mister@

Nieuwe ‘oude’ Mac Pro, waar nog verkrijgbaar?

Hallo allemaal.
    De updates van afgelopen dinsdag vind ik eerlijk gezegd een beetje teleurstellend. Ik heb echter een nieuwe mac nodig, en de imacs vind ik te duur geworden (zou anders voor het topmodel gaan) dus denk ik dat ik beter iets meer uit kan geven voor een MP met de 23” ACD, btw hoef ik niet te betalen.

Heeft iemand enig idee waar ik verder nog het vorige model MP (2,8 ghz octo core) kan krijgen? Heb al even naar prowarehouse gemailed, maar zij ze helaas niet meer. Ik wil het liefst wel een nieuwe. Is er niet een mogelijkheid deze nog bij apple te bestellen ofzo?

Groeten,
    Mister@

Edit: ik bedoelde eigenlijk de 24” LED cinema display, 23” gaat inderdaad moeilijk worden. sorry.

Bijdrager
    Sjoerdje88

Ik heb ze vandaag bij de Mediamarkt in Eindhoven zien staan met korting. Mediamarkt verkoopt heel vaak oude modellen voor een mindere prijs.

Normaal gesproken zou ik mijn Apple niet bij mediamarkt halen. Maar als je gewoon weet welk model je wil hebben dan is er naar mijn mening niets mis met Mediamarkt.

Bijdrager
    Moriarty

Die 23″ ACD kan ook nog wel eens moeilijk worden, ook deze zijn uit het assortiment…

Ik ken nog wel een zaak die een 2,8Ghz MP heeft staan, PM me maar even, dan krijg je het adres:)

Bijdrager
    Sjoerdje88

Dan heb ik het trouwens wel over de 23″ ACD. Over de Mac Pro weet ik het niet.

Bijdrager
    Local Hero

Tis alleen jammer dat je de 24″ LED Cinema Display niet op een MacPro kan aansluiten…

Bijdrager
    Grave
    ”Local

Tis alleen jammer dat je de 24″ LED Cinema Display niet op een MacPro kan aansluiten…

Wel op de nieuwe MP, en anders een tussenstukje ertussen.

23″ acd is erg moeilijk te krijgen. Zal morgen mn geld ophalen bij de MM, was geen 1 MM in heel NL meer die em had :oops:

Misschien kijken voor tweedehands 30″ die weinig uurtjes gemaakt heeft.

Bijdrager
    Vin

zouden ze ook nog het oude model macbook pro hebben bij de mediamarkt?

Bijdrager
    Grave
    ”Graphsic”

zouden ze ook nog het oude model macbook pro hebben bij de mediamarkt?

Hier in Lwarden staat ie iedergeval nog gewoon, dus lijkt me wel.

Bijdrager
    Vin

enig idee hoe duur voor 15″? ik ben nu op de mm site aan t kijken maar die blijft steeds hangen…

Bijdrager
    Grave
    ”Graphsic”

enig idee hoe duur voor 15″? ik ben nu op de mm site aan t kijken maar die blijft steeds hangen…

Oef, dacht iets rond de 1350/1400 euro, maar weet het zo niet meer zeker.

Bijdrager
    Vin

ik ben al aan t bellen maar hang al 10 min in de wacht….

Bijdrager
    Grave
    ”Graphsic”

Al wat gehoord?

Bijdrager
    Vin
    ”Grave”
    ”Graphsic”

Al wat gehoord?

sta nu in mm eindhoven maar ze hebben m niet meer.
    weet je zeker dat ze m hebben daar? de 15″ mbp?

Bijdrager
    Gothenburg

Hier in Amersfoort staat hij ook nog gewoon 8)

Bijdrager
    lowfi

De nieuwe ACD kan je ook op een MP 2,1 aansluiten. Het is alleen wachten op de “nieuwe” radeon die dus ook geschikt is voor de mp 2,1 (& 3,1 niet 1,1).

Bijdrager
    Vin
    ”Gothenburg”

echt???! Ik ben net voor niets naar de mediamarkt in eindhoven gereden.
    dus even voor alle duidelijkheid:
    Macbook pro 2,5 GHz
    15,4″ scherm en 2GB ram.

Dat zou wel heeeeeeel chill zijn als ze die nog hebben!
    Weten jullie echt zeker dat het dat model is en niet de oude 17″ of de unibody?

Bijdrager
    Grave
    ”Graphsic”
    ”Grave”
    ”Graphsic”

Al wat gehoord?

sta nu in mm eindhoven maar ze hebben m niet meer.
    weet je zeker dat ze m hebben daar? de 15″ mbp?

Vorige week toen ik bij de Mm was, stond ie er nog gewoon, dus zal deze week ook nog wel zijn :wink:

Morgen maar even bellen, maar denk dat er nog wel meer vestigingen zijn die ze nog hebben.

Bijdrager
    geefi868

ik heb hem voor 1100 euro te koop 2.5ghz, 15″ glossy en 4gb ram hij is van 4-4-2008, alleen mijn toetsenbordverlichting werkt niet fijn. (mijn vrouw had hem met een vochtig doekje schoongemaakt)

ps ik woon in Amersfoort

Bijdrager
    lowfi

Gaat dit topic niet over de mac pro?

Bijdrager
    geefi868

volgens Grave en Graphsic niet !

Bijdrager
    Gothenburg
    ”Graphsic”
    ”Gothenburg”

echt???! Ik ben net voor niets naar de mediamarkt in eindhoven gereden.
    dus even voor alle duidelijkheid:
    Macbook pro 2,5 GHz
    15,4″ scherm en 2GB ram.

Dat zou wel heeeeeeel chill zijn als ze die nog hebben!
    Weten jullie echt zeker dat het dat model is en niet de oude 17″ of de unibody?

http://www.a-mac.nl/amac/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,538/category_id,35/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/
    Op de site staat uit voorraad leverbaar en ze hadden ook nog gewoon in de winkel staan

Bijdrager
    Ludo

‘nieuwe’ oude macpro is nog verkrijgbaar bij macbizz.com
    HIER DUS

Bijdrager
    Lavoro

Doe maar geen moeite meer om te zoeken beste mensen. De TSer is allang weer vertrokken.

Bijdrager
    mister@

@ludo, bedankt, heb er even gekeken, maar ik zie dat de nieuwe MP (4-core) goedkoper is dan de vorige 8-core. Ik wacht nog heel even op benchmarks want heb eerlijk gezegd geen idee wat het snelheidsverschil is en wat ik nu het beste kan kopen.

@Lavoro, hoezo dacht je dat ik alweer vertrokken was? ik zou niet durven!:wink:

Bijdrager
    Vin

heb m gehaald bij A-Mac voor m’n vriendin! Super tip jongens!!

Bijdrager
    mister@

Gefeliciteerd! Wat een geluk heeft jou vriendin toch:wink:

Ik heb besloten nog even te wachten, daar ik nu nog geen haast met een nieuwe heb. Ik ga toch voor de nieuwe, nu is de vraag alleen nog welke.

Bijdrager
    Vin

ja ik ga zelf ook voor de nieuwe. Ik denk zodra de ssd’s wat cheaper zijn.
    Maare, m’n vriendin heeft idd veel geluk gehad! haha!

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.