8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    nicolasvantomme

nieuwe op iPad aangeschafte muziek verschijnt niet op mijn iMac

Als ik muziek koop op op iTunes op mijn iPad verschijnt deze niet automatisch op mijn iMac in iTunes..
    Alles is de laatste nieuwe software.. iCloud is reeds geativeerd..

Bijdrager
    iLarsNL

Volgens mij is dat vanwege licentieovereenkomsten, of eerder, het gebrek daar aan, in Europa.

Bijdrager
    nicolasvantomme

Met de nieuwe iCloud moet dit toch net wél gaan!? In Europa werkt dit niet?

Bijdrager
    Macosxachist

Nóg niet.

Bijdrager
    jeroenbunte

Sterker nog, ik had een song gekocht op mijn Ipad en deze kon ik dus ook niet naar mijn Mac en Iphone syncen, zowel draadloos als bedraad niet, ik heb hem gewoon nog een keer moeten kopen, en betalen om hem ook op mn Mac te krijgen……. en bedankt he….

Bijdrager
    iLarsNL
    jeroenbunte op 15 oktober 2011

Sterker nog, ik had een song gekocht op mijn Ipad en deze kon ik dus ook niet naar mijn Mac en Iphone syncen, zowel draadloos als bedraad niet, ik heb hem gewoon nog een keer moeten kopen, en betalen om hem ook op mn Mac te krijgen……. en bedankt he….

Aankopen overzetten werkt gewoon hoor, en anders met een programma zoals Senuti het liedje eraf halen, importeren in iTunes en dan autoriseren.

Bijdrager
    ernst.

Of even via het programma van Danisoft converteren en desnoods de DRM eraf halen en omzetten naar /mp3 en dan zal je merken dat het wel gewoon werkt.:cool:

Bijdrager
    jeroenbunte

Tuurlijk kan dat met allerlij tussen programmaatjes, ik kan de liedjes ook uit de nieuwsgroepen downloaden, dan kosten ze ook niets. Waar het om gaat is dat je juist met een heleboel gebruikersgemak je liedjes van je verschillende divices en itunes heen en weer kan schuiven met de standaard Apple prog’s. Maar ik denk dat we Ios5 even de tijd moeten geven en even afwachten op een alles nog perfecter makende update.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.