16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Lid
    Pepperonie

Nieuwe oortjes

Hey,

Ik zoek nieuwe oortjes voor mijn ipod op de fiets. Ik heb nu zo’n 4 maanden de standaard iPod oortjes. Maar deze vallen nu een beetje uit elkaar. Rubbertjes rond de oortjes zelf laten los en de kabel is helemaal naar buiten getrokken.
    Dus ik zoek nu een beetje stevig oortjes, mn budget is 30 euro.

Remi

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    sanius

Sennheiser is het beste wat betreft het lagere segment. Midden segment kun je beter Sony halen en als je echt geld wilt uitgeven ga je voor Shure.

Mocht je echt richie rich zijn ga je voor ultimate ears.

Maar in dit geval dus Sennheiser. In-ear is ook aan te raden aangezien die ‘van nature’ al betere audio opleveren.

Bijdrager
    Pieterr
    ”sanius”

en als je echt geld wilt uitgeven ga je voor Shure..

Die zijn inderdaad ruim boven z’n budget

Bijdrager
    sanius

mwa deze nog meer:p

Bijdrager
    Neptunus

Ik heb 3 weken geleden een setje CX300 gekocht bij Media Markt, helemaal blij! :D

Bijdrager
    sven-
    ”sanius”

mwa deze nog meer:p

Nee, als je echt goede wilt, ga voor deze!:D

Bijdrager
    sanius

Omdat ik het niet kan laten

on-topic: sennheiser cx-300 is inderdaad de beste keuze voor die prijs. (al zou ik zelf voor iets duurdere gaan, omdat je dan meer waar hebt voor je geld!)

Bijdrager
    Pieterr
    ”unSOUND”

Wat is er mis met de bestaande topics ?
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=27269 Di Sep 28, 2004 19:21

Dat ze misschien niet helemaal meer actueel zijn? ;-)

Bijdrager
    sven-

Toch niet, als je kijkt naar het laatst geplaatste bericht:

Ma Nov 10, 2008 17:35

Bijdrager
    Pieterr

Ik ben het helemaal met unSOUND eens dat er heel veel topics al vele malen op het forum besproken zijn en dat het dus nuttig is om daar eerst eens te gaan kijken. Maar om iemand die in december 2008 een in-ear koptelefoon zoekt door te verwijzen naar een topic uit 2004 is misschien wat minder nuttig. Daarentegen, als de vraag nou geweest was: “Ik zoek vintage oortjes voor mijn ipod…” ;-)

[size=9:80de59f0d6]Mijn mening; unSOUND zal er vast anders over denken. [/size:80de59f0d6]

Moderator
    unSOUND

Reden 1: Het is geen topic UIT 2004, het is een topic wat is GESTART in 2004, maar wat nog steeds loopt, en dus nog steeds actueel is.

Reden 2: Daarbij is het sinds jaar en dag normaal dat men een oud topic omhoog kickt voor een soortgelijke vraag. Dat creeert nog steeds veel minder rommel en houdt alle relevante informatie bij elkaar.

Bijdrager
    Nico3313

Ik ben zelf nogal gecharmeerd van de KOSS Sparkplugs minder dan €10 en goed geluid en draagcomfort.
    En als er draadjes losraken o.i.d. weggooien en nieuwe bestellen, oh nee eerst nieuwe bestellen, dan pas weggooien.

Lid
    Pepperonie
    ”Pieterr”

Sennheiser CX 300

Die zien er zeker goed uit,
    maar nu is mijn vraag ofzo ook wel tegen een stootje kunnen? Ik zit namelijk elke 2 uur op de fiets door regen en kou heen. Als het regent heb ik mijn capuchon natuurlijk wel op, ook overleven aansluitingen bij mij het niet zo lang. Die aansluitingen van de iPod oortjes zelf zijn helemaal crap, die zitten niet vast in het plasticje dat er om heen zit. Dus die niet meer voor mij.

Moderator
    unSOUND

Wat betreft de kabel, de Sennheiser CX 380 Sport heeft een snoer wat spatwaterdicht is, en bestand is tegen zweet. Deze doppen zijn echter wel iets duurder dan je budget, maar als ze 2 maal zo lang meegaan heb je dat er al uit…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.