15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    wom

Nieuwe oortjes niet geschikt voor ‘oude’ iPod

Apple oortjes die bij m’n iPod zaten zijn al een tijdje kapot. Ik wilde nieuwe kopen, maar ik had het de laatste tijd erg druk en ach, ik had nog wel andere oortjes.
    Nu was ik dus in de online Apple Store aan het kijken naar de updates van gisteravond. En nu zag ik dat de nieuwe íPod oortjes niet geschikt zijn voor de ‘oude’ iPod.

Apple koptelefoon met afstandsbediening en microfoon
    Apple in-ear-koptelefoon met afstandsbediening en microfoon

Bijdrager
    ajvankesteren

Ligt er een beetje aan wat je oude iPod is – op een iPhone zouden ze deels werken, en de audio werkt op alle iPods. Of je dan een meerprijs (is die er überhaupt?) wil betalen, tja…

Bijdrager
    wom

Maar je kunt dan toch geen gebruikmaken van de ‘afstandbediening’. En dan heb ik er zo’n extra kastje aanhangen die ik niet eens kan gebruiken. Mja. het is niet anders. Misschien moet ik een deze dagen wel oude iPod-oortjes proberen te kopen.

Want ik heb de 5.5 generatie iPod video/classic

Gast
    Anoniem

Wow, ze werken dus ook niet voor Iphone 3G???

Bijdrager
    Maced.2
    ”Michaël

Wow, ze werken dus ook niet voor Iphone 3G???

nee……:oops: beetje jammer van apple.

Gast
    Anoniem

Ik verlang super hard een bluetooth headset voor mijn Iphone 3G maar kan dit helaas nergens vinden

Bijdrager
    MacAanZee

Volgens mij werken ze (natuurlijk) wel bij de iPhone 3G. Ik citeer uit het artikel van One More Time over de In Ear Oortjes:

“iPhonegebruikers zullen ook blij zijn, want de nieuwe in-ears hebben in de afstandsbediening ook een microfoon ingebouwd.”

Bijdrager
    B-mac-fan

Weet iemand of de nieuwe koptelefoon met volumeknoppen standaard bij de iPod nano geleverd word??

Bijdrager
    jf
    ”wom”

Maar je kunt dan toch geen gebruikmaken van de ‘afstandbediening’. En dan heb ik er zo’n extra kastje aanhangen die ik niet eens kan gebruiken. Mja. het is niet anders. Misschien moet ik een deze dagen wel oude iPod-oortjes proberen te kopen.

Want ik heb de 5.5 generatie iPod video/classic

In de store zijn ook nog gewoon de oude oortjes zonder afstandsbediening verkrijgbaar, en die zijn nog ‘goedkoper’ ook.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Op de iPhone heb ik dat helemaal niet nodig. Daar zitten al volumeknoppen aan de zijkant.

Bijdrager
    wom

@jf: Bedankt, ik had nog helemaal niet gezien dat de ‘oude’ oortjes nog te koop waren :oops: . Maar ze zijn te koop voor dezelfde prijs als de oortjes met bediening, maar ach, je kunt ook niet alles willen.

@B-mac-fan
    : Ik denk niet dat de oordopjes met bediening standaard worden meegeleverd. Bij de
    specificaties staat dat er Koptelefoon met oordopjes, USB-kabel en dockadapter meegeleverd wordt

Inactief
    Anoniem
    ”Cloudsurfer”

Op de iPhone heb ik dat helemaal niet nodig. Daar zitten al volumeknoppen aan de zijkant.

Ook op de iPod touch ..

Bijdrager
    jf
    ”wom”

@jf: Bedankt, ik had nog helemaal niet gezien dat de ‘oude’ oortjes nog te koop waren :oops: . Maar ze zijn te koop voor dezelfde prijs als de oortjes met bediening, maar ach, je kunt ook niet alles willen.

Ja, da’s dan wel weer jammer inderdaad.

Moderator
    Rivanov
    ”Michaël

Ik verlang super hard een bluetooth headset voor mijn Iphone 3G maar kan dit helaas nergens vinden

Ik vroeg bij T-Mobile of alle bluetooth headsets compatible zijn, het antwoord was nee.
    Was ik vandaag bij de Mediamarkt, en daar zeiden ze dat wel alle Bluetooth headsets compatible zijn, mits ze geen stereo-bluetooth hebben, dus ook de goedkope Jabra headsets!

Wat is het nu? :x

Bijdrager
    R-Flow

Vraag ergens of je het mag testen zou ik zeggen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.