6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Demon Hunter

Nieuwe Oordopjes

Ey ik heb een tijdje mijn iPod Mini niet gebruikt, omdat ik 2 apparaten niet fijn vond en mijn D900 als mp3-speler gebruikt. Tis toch wel fijn om wat meer muziek op zak te hebben dan 4 cd’s, dus heb ik daarom de Mini maar weer uit de kast getrokken. Helaas waren de oordopjes kapot(alweer:x ) en ik kan me herrineren dat ik vorige keer dat dat gebeurde nieuwe dopjes van Apple heb gekregen per post. Geld deze regeling nog steeds of zijn ze inmiddels een stuk strenger geworden want ik heb de oordopjes een hele tijd geleden al in de prullenbak gegooid, dus heb geen bewijs ofzo.

Bijdrager
    jago

Ik denk niet dat apple “gratis” oortjes weggeeft, zeker niet buiten garantie (1 jaar) en/of zonder bewijs dat de oude stuk zijn

Bijdrager
    .Arne

Zonder kassabon, zonder de kapotte oortjes en jaren na het ontvangen van je eerste stel oortjes… Je kan het waarschijnlijk al raden.

Bijdrager
    Demon Hunter

Vorige keer ging het heel makkelijk, gewoon nieuwe oordopjes aangevraagd via de site volgende dag kwam er iemand van de post met nieuwe oordopjes. Niets aan bewijs moeten laten zien, nog niet eens dat ik wel een iPod had. Of ik nog garantie heb weet ik niet, zal het even nakijken op de kassabon want ik heb mijn Mini heel laat gekocht pas bij een opruiming van HTR.

Bijdrager
    SCCB

Ik denk dat het antwoord van Arne duidelijk is maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
    Niet geschoten is altijd mis…

Bijdrager
    lex_tok

Weet iemand waar dit ergens juist staat op de site van apple ?

Want mijn rechteroortje werkt niet meer sinds gisteren , Ipod 1jaar en 1 maand oud ofzo…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.