16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    jeroen_mac

Nieuwe Office software?

Ik sta op het punt om Office 2004 for Mac aan te schaffen.
    aangezien het pakket redelijk duur is, vroeg ik me af of er bij iemand van jullie iets bekend is over een (eventuele) nieuwe versie/lanceerdatum van Office voor de Mac. Zodat ik niet over een halfjaar weer een nieuwere versie kan gaan halen…

Bijdrager
    ragoooon

Ik zou dan maar wachten als ik jouw was, voor eind dit jaar wordt er een nieuw office pakket voor de mac verwacht. Hier meer info.

Bijdrager
    Macdan

Bijdrager
    Dick de Roos

Ergens tegen het einde van 2007 heb ik begrepen. Of dat gehaald wordt is de vraag. :P
    Nog meer de vraag is wat dat pakket als voordeel heeft.
    Letters kunnen typen is de doelstelling. En daar wordt vervolgens een hele kerstboom aan grappige, zogenaamd handige, dingetjes bij gehangen, waardoor de letters een beetje uit het zicht raken. :evil:
    En het merendeel van de bevolking door al die handigheidjes net eens meer weet wat een letter ook al weer was.
    Maar ik laat me een beetje gaan denk ik. Ik dacht aan mijn mobiel, die zoveel kan, dat het telefoneren wat lastig gaat worden. Zodoende. :?

Bijdrager
    Esquare
    ”Dick

Nog meer de vraag is wat dat pakket als voordeel heeft.

In het geval van de vraagsteller is dat evident: het zal een universele versie zijn, die op zijn MacBook veel sneller draait dan de huidige (die op Rosetta teert).

Wellicht dat in de tussentijd NeoOffice een oplossing is?

Bijdrager
    huinkroese

Ik weet uit ervaring dat Office onder Rosetta op de MacBook echt verschikkelijk draait. Traag als dikke klei, en om de spreekwoordelijk haverklap een strandbal in je bakkes.
    Als je het in de tussentijd redt met Texteditor of iets dergelijks zou ik zeker wachten op een Universal versie.

Bijdrager
    Turbanus

Ik draai gewoon Appleworks.:wink:

Bijdrager
    benj1989

openoffice

Bijdrager
    Pasav
    ”benj1989″

openoffice

Of gewoon iWork ..:)

Bijdrager
    Turbanus

Wat draaien jullie voor een database als alternatief voor Appleworks?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

http://www.opensourcemac.org/

Zoek hier eens! Allemaal gratis en in het geval van “open office” even handig als microsoft Word.

Bijdrager
    Pasav
    ”Turbanus”

Wat draaien jullie voor een database als alternatief voor Appleworks?

FileMaker

Bijdrager
    Macmortsel

hier ook filemaker…..Met Apple works kan je niet veel mee aanvangen vind ik…

Bijdrager
    gipsman

Is Neo Office iets waard ?
    Dat is toch Open Office in Aqua ?

Ik was net aan ’t overwegen naar Google Docs over te stappen: basic en alles veilig op het web..

Bijdrager
    roy

Zit er ook al een tijdje over te denken om die overstap te maken, het enige probleem blijft natuurlijk dat je altijd online moet zijn voor google docs.

En veilig? Ja het is google, dus ze zullen je documentjes ook wel indexeren..

Bijdrager
    Esquare
    ”johannes”

Is Neo Office iets waard ?

Op een snelle machine draait het heel behoorlijk. De prijs is in elk geval heel schappelijk. :)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.