7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    huinkroese

Nieuwe Nano traag?

Even een vliegensvlugge vraag: ik heb afgelopen weekend bij de MediaMarkt even zo’n nieuwe dikkige Nano aan de tand gevoeld, en ik was deels impressed door de maat, ding is echt zo klein en plat niet meer normaal, maar anderzijds schrok ik nogal van de UI… idioot hoe schokkerig en onnauwkeurig je door die menu’s heen moet!

Zijn er meer mensen die dit ondervonden, of die zelf een Nano hebben waarbij dit helemaal niet zo is, of juist wel, laat het even weten.
    Vind het een schitterend dingetje en die zilvere is echt een musthave in m’n collectie!

Bijdrager
    babo

Ik heb de nieuwe Nano nu bijna twee weken en tot op heden ben ik er erg tevreden over. Het schokkerige komt bij mij niet voor en alles gaat zeer vloeiend. Ook als er nog maar een paar Mb vrij is.
    Ik zou dus zeggen kopen maar….

Bijdrager
    Rttgfde

hier ook nergens last van! beste ipod die ik ooit had, enige lastige op dit moment is dat de backlight aan blijft wanneer ‘ie aan de mac hangt

Bijdrager
    jf

De Nano die ik heb mogen proberen had ook geen last van schokkerigheid, ook niet in de coverflow.

Nu stonden er ook maar 5 albums op, dus wellicht dat dat nog wat uitmaakt.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

hebben ze waarschijnlijk versie 1.0 draaien. Versie 1.01 is al beduidend beter

Bijdrager
    NI3LS

Nou! Wat toevallig, hetzelfde heb ik gepost op Tweakers, maar daar wisten ze ook van niks.

Die modellen waren beduidend minder vloeiend dan mijn iPod classic. Hoe komen we erachter hoe het zit?

Bijdrager
    Lucas Raggers

Hij werkt heerlijk bij mij.

De gui van de interface is anders. En ‘anders’ lijkt trager, maar is gewoon even wennen. Het gaat zeker niet schokkerig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.