8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Junnio

Nieuwe Nano, ook nieuwe Classic?

Hey,
    Ik zat met een vraag betreffende de nieuwe release van de iPod Nano 4G.
    Ik vind hem er namelijk ongelooflijk stylish uitzien en ik ben verliefd geworden
    op de extra functies als Genius en de vernieuwde Shuffle en Coverflow met
    de accelerometer. Nu ben ik iemand met een ongelooflijk grote collectie muziek
    dus ik was al lang van plan om van mijn iPod Video 5.5G 30GB een iPod Classic
    120GB te maken. Ik heb gelezen dat de Genius functie aanwezig zal zijn, maar
    zou er ook een versie aankomen waar de nieuwe accelerometerfuncties inzitten?
    Zou ik dus de iPod Classic 120GB kopen of zou ik een maandje wachten op een
    eventuele nieuwe release, of zit die er niet aan te komen?

Bedankt !

Bijdrager
    ivan92

de 120 gb versie is de nieuwe, dus niet de accelerometer of een nieuw uiterlijk, voor de update waren er namelijk 2 versies 80 GB en 160GB na de update in september is dat 1 model van 120 gb geworden. De volgende update word volgend jaar september pas weer verwacht, ALS er al een update komt voor de classic, deze word namelijk overbodig als SSD nog veel goedkoper word.

Bijdrager
    Ian83

Dat kan je vergeten. Die komt er er voorlopig niet; de 120 Gb ís de update van de classic.

Bijdrager
    themacs

Kan me moeilijk voorstellen dat ze op de iPod Classic de accelerometer gaan inbouwen om de schud-shuffle functie mogelijk te maken. Kan echt niet gezond zijn voor de harde schijf die er in zit…
    Wie weet later wel als er een soort SSD drive in zit.

Bijdrager
    Junnio
    ”ivan92″

de 120 gb versie is de nieuwe, dus niet de accelerometer of een nieuw uiterlijk, voor de update waren er namelijk 2 versies 80 GB en 160GB na de update in september is dat 1 model van 120 gb geworden. De volgende update word volgend jaar september pas weer verwacht, ALS er al een update komt voor de classic, deze word namelijk overbodig als SSD nog veel goedkoper word.

M.a.w. kan ik best om de iPod Classic 120 GB gaan i.p.v. te wachten op een update die hoogstwaarschijnlijk toch niet komt? :).

Bijdrager
    Donnie Darko

Of je koopt de “oude” classic van 160GB die her en der in de opruiming zijn…

Bijdrager
    ivan92
    ”Junnio”
    ”ivan92″

M.a.w. kan ik best om de iPod Classic 120 GB gaan i.p.v. te wachten op een update die hoogstwaarschijnlijk toch niet komt? :).

wachten op een update heeft nu inderdaad vrij weinig zin;)
    Als je hem wilt hebben moet je hem gewoon kopen, eigenlijk zijn er maar weinig tot geen verschillen met de ouwe en nieuwe classic dus je kan nog kijken of je een oude 80 of 160 gb kan vinden.

Bijdrager
    Yeti

Ik denk eigenlijk dat de iPod nano (eindelijk) zijn eigen weg gaat. nano was altijd gewoon de “kleine iPod”, maar nu wordt het gewoon en op zich zelfstaande iPod, wat ik eigenlijk wel fijn vind.

Dus nee, denk niet dat de classic nog vernieuwt wordt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.