6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    BleuFox

Nieuwe nano met 2 dode pixels

Ik heb me nieuwe nano net 2 weken en ik zie dat die 2 dode pixels heeft!
    ik ben naar de apple store gegaan en ze hebben apple gebeld maar ze weten nog niks over dit probleem…

misschien hebben jullie meer info?

Gr, Tishje :(

Bijdrager
    Calpa

Als je net een nieuwe mp3-speler hebt en hij vertoont gebreken.. gewoon eisen dat je een nieuwe krijgt of hij zsm gerepareerd wordt..

Je niet laten afschepen met ‘een paar dode pixels vallen niet onder garantie bladiebladiebla’.. een mp3-speler van boven de 100 euro dient geen gebreken te vertonen.. dode pixels komen door een slecht fabricage proces.. dus.. vuist op tafel; hupsa.. herhaal wat ik zeg “ik wil een nieuwe, ik wil een nieuwe.. ik EIS een nieuwe, ik eis een nieuwe!”..

Bijdrager
    carpebios

Beetje raar, ze bellen apple op of ze dit weten?
    Het is toch niet structureel maar gewoon een nano met 2 dode pixels.
    De winkel zelf moet je gewoon helpen.

Bijdrager
    BleuFox

tjaa ik moest wachten op de telefoontje van apple tot dan kan ik en apple store Utrecht niks doen:S
    Ik snapte der ook niks van want ik ken de garantie van apple ipods maarja ik vond het ook raar vandaar dat ik het op de community vroeg voor de zekerheid!

maarja ik zeg wel gewoon: IK EIS EEN NIEUWE:P!

Bijdrager
    julesp

Waar heb je hem gekocht? Bij de Media Markt doen ze er heel moeilijk over en ben je hem 3 tot 4 weken kwijt.

Bijdrager
    Calpa
    ”BleuFox”

tjaa ik moest wachten op de telefoontje van apple tot dan kan ik en apple store Utrecht niks doen:S

Heb je hem gekocht bij de HTR of bij A Mac?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.