6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    garenor

Nieuwe multitouch gestures voor iOS 4.3 voor iPad

Ik lees net een bericht op cult of mac dat je blijkbaar heel makkelijk de in de betas van iOS 4.3 voor ipad geintroduceerde multitouch gestures (zoals pinch naar hoofdscherm) kan activeren.

Het enige wat je moet doen is de nieuwe Xcode via de appstore voor osx aanschaffen, instelling wijzigen, syncen en de optie aanzetten in iOS.

Afijn, het hele artikel kan je hier lezen:

http://www.cultofmac.com/add-new-multi-touch-gestures-to-your-ipad-for-only-4-99/86112#more-86112

Ben de 4.5 gig van Xcode aan het downloaden. Ben benieuwd!

Bijdrager
    garenor

Werkt dus prima!

Bijdrager
    pinkie

Ja zeker, dat werkt prima en ik moet eerlijk zeggen dat die gestures heel erg goed zijn. Je went daar heel erg snel aan en het verbaast me dan ook dat ze niet standaard zijn opgenomen in iOS 4.3

Inactief
    Anoniem

Kan je de iPad ook van het automatisch slot halen door eén van die nieuwe gestures te gebruiken?

Bijdrager
    Jeroen0704
    pinkie op 14 maart 2011

Ja zeker, dat werkt prima en ik moet eerlijk zeggen dat die gestures heel erg goed zijn. Je went daar heel erg snel aan en het verbaast me dan ook dat ze niet standaard zijn opgenomen in iOS 4.3

Ze zitten er niet standaard in, omdat de gestures bedoeld zijn voor de developers. Zo kunnen zij kijken of hun apps goed werken met de gestures. Er zijn namelijk apps die niet goed kunnen samen werken met de gestures en dat geeft natuurlijk geen goeie gebruikerservaring. De developers kunnen hun feedback naar Apple sturen en wat Apple er mee doet zou ik niet weten:razz:

Bijdrager
    eroplos

Overigens kwam ik er achter dat deze gestures uitgeschakeld worden zodra je Facetime hebt gebruikt. Opnieuw opstarten verhelpt dit probleem..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.