4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    sq2002

Nieuwe Mobile Me agenda en problemen met agenda Outlook 2010 (PC)

Het volgende is aan de hand :

Oude situatie : Mobileme agenda synct prima met Outlook 2010 op Windows 7. In Outlook is slechts 1 agenda.

Nieuwe situatie: Ik heb nu de nieuwe agenda op me.com gebruikt, omdat ik graag uitnodigingen wil gebruiken op de agenda van de iphone.

Nu staan er opeens 2 agenda’s in Outlook :

1. Agenda (Outlook)
    2. Agenda (MobileMe-agenda’s)

Synchroniseren gaat nu uitsluitend via de 2. Agenda (MobileMe) en de iphone agenda.

Heb in Mobile Me voorkeuren daarna geprobeerd om de Agenda uit te vinken, en daarna weer opnieuw aan te vinken, maar het probleem lost niet op.

Als iemand me nu een uitnodiging verstuurt naar Outlook, komt hij echter niet in mijn iphone agenda.
    Als ik nu vanuit Outlook op de Mobileme-Agenda klik en daar een nieuwe afspraak maak, krijg ik de melding dat de “Deze vergadering bevindt zich niet in de agendamap voor dit account.Antwoorden op deze vergadering worden niet geregistreerd”.

Weet iemand de oplossing ?

Bijdrager
    ernst.

Ik lees even mee met de mogelijke antwoorden want heb eigenlijk ook dezelfde vraag waarop ik het antwoord zelf niet weet.:evil:

Bijdrager
    sq2002

iemand een idee ?

Bijdrager
    sq2002

probleem opgelost !

echter niet logisch : gebruik nu Google calendar als synchronisatie tussen agenda op Iphone en Outlook op de pc.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.