14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    bobvanderheijden110

Nieuwe MBP???

Ik was eens even aan het kijken op apples website en weet je wat ik aantrof een Winter 2011 MBP kijk en geloof

LINK

Bijdrager
    Afroman

Ik weet niet wat het verschil is, maar alles ziet er exact hetzelfde uit. Maar scherp opgemerkt!

Bijdrager
    bobvanderheijden110

Ja want ze zeggen dat er een Ivy Bridge MBP aan zit te komen maar ik heb nu een MBP nodig aangezien mijn computer kapot is:( en niet te repareren

Bijdrager
    Afroman

Koop je nu toch een MacBook Pro? Keuze snel gemaakt lijkt me.

Bijdrager
    Nikita

Ivy Bridge komt volgend jaar pas. Er gaan wel geruchten dat er binnen een maand een refresh van de huidige lijn komt met iets nieuwere Sandy Bridge CPU’s (die heeft Intel laatst bekend gemaakt, dus het zou kunnen).

Bijdrager
    bobvanderheijden110

klopt dat wou ik ook gaan doen want zie dit

Mensen kopen een nieuw product 1 dag voor de release helemaal geweldig

De volgende dag is het ineens slecht terwijl je gewoon een goed product hebt de komende 5 a 6 jaar

Bijdrager
    Afroman

Dus klik die bestelknop maar aan. Dat is exact de reden waarom mensen die ALLEEN maar wachten dom zijn.

Bijdrager
    Hansi2124

De MBP uit die link zijn gewoon vanaf februari 2011 geproduceerd. Foutje op de website denk ik.

Bijdrager
    nuance

Foutje op de website? Februari 2011, dan is het winter en 2011, het is maar hoe je het bekijkt.

Bijdrager
    Marius1976

Zeer scherp opgemerkt van nuance.

De meeste winterdagen liggen immers in het begin van een jaar (het is pas 23 december winter, dus slechts de laatste 9 dagen van een jaar zijn winterdagen).

Zo vind ik persoonlijk het Sinterklaasfeest, een typisch Winterfeest… laat het nou toch Sinterklaas in de herfst zijn. Apart.

Bijdrager
    Hansi2124

Wat zijn volgens jou dan de verschillen van de MBP versie februari 2011 en de versie op de website van (volgens Apple) winter 2011?

Bijdrager
    Marius1976

@Hansi2124

De site die verschijnt nadat je op de Link klikt is een pagina waar je geheugen kunt kopen. Het gaat erom dat je geheugen koopt wat in jouw model Mac past.

Daarom wordt er gesproken over een iMac uit voorjaar 2011, een MBP uit winter 2011… een Mac Pro uit zomer 2010. etc.

Kleinere verschillen doen dan niet terzake. Ze termen ‘winter, spring, summer’ etc. zijn dus gebruikt om een bepaalde productielijn van een model aan te geven. Winter 2011 klopt dus.

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, okay. Op die manier.
    Tot nog toe kwam ik (voor zover ik mij kan herinneren) alleen maar de termen Early, Mid e.d. tegen als aanduiding. Waarschijnlijk ter voorkoming van verwarringen zoals bij deze link.

Bijdrager
    Marius1976

@Hansi

Ja ik denk dat het sowieso veel handiger zou kunnen. Als ze die dingen op de onderkant nou gewoon een Rev. X meegeven… lijkt me dat de handigste manier om te voorkomen dat iemand ‘verkeerd’ geheugen zou kopen.

Maar ja…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.