19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    Maverick9898

Dat is gewoon nog een oude sectie van de website. Is nog niet geupdatet. Je krijgt als het goed is gewoon OS X Lion, maar het zou ook zomaar kunnen dat je nog een oude krijgt, wanneer je een standaard configuratie neemt. Maar dan kan je alsnog gratis upgraden via het up-to-date programma van Apple;).

Bijdrager
    kevinhoppa

Wat Maverick zegt. Als je een standaard model bestelt, krijg je nog een mac met snow leopard erop. Dit gebeurde ook bij mij en nu heb ik door middel van een gratis upgrade lion draaiende.

Bijdrager
    Moriarty

De MacBook Pro’s worden nog niet geleverd met Lion standaard, als de huidige voorraad verlopen is zullen we ze zien met Lion.

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    Sascha

Wees blij dat die achterlijke leeuw niet meegeleverd wordt.

Heb je alle problemen met dat beest (hier op het forum) al eens gelezen? Waarschijnlijk niet want dat zijn er veel te veel…

Bijdrager
    baziel

Als je een clean install doet is er maar weinig/niks op te merken aan het systeem!

Sascha, als je Lion zelf nog niet hebt hoef je ook nog niet te oordelen.

Bijdrager
    Sascha

Oh, ik heb het al eens op een testschijf geïnstalleerd hoor. Wees gerust. Het was er alleen sneller terug af dan dat het er op geraakte.

Bijdrager
    poing

Bij mij werkt Lion perfect;)

Bijdrager
    1984
    Maverick9898 op 08 augustus 2011

Dat is gewoon nog een oude sectie van de website. Is nog niet geupdatet. Je krijgt als het goed is gewoon OS X Lion,

Software in de verpakking
    Mac OS X v10.6 Snow Leopard God zij dank klik

Bijdrager
    PowerMacje

Mijn MacBook Pro is al wel geleverd met OS X Lion:lol:
    Ook de blauwe achtergrond staat op mijn doos.

Zaterdag gekocht bij MaxMe Lelystad.

Bijdrager
    SunKeeper

En als er een ongewenste leeuw op staat, stuw je de Retail DVD van Snow Leopard erin, formatteren, en installeren maar!

W.b.t. drivers geen probleem, want deze MacBook Pro’s zijn nog steeds dezelfde als die van 3 maanden geleden.

Bijdrager
    1984

En hoe zit het met de nieuwe MBA die met Mac OSX Lion geleverd word…? Is er een vluchtweg terug naar 10.6…?

Bijdrager
    SunKeeper

Nee, daarop niet. Evenals de Mac mini.

Al kun je het proberen natuurlijk.

Bijdrager
    Jeroen0704

Ik heb zaterdag een MacBook pro besteld via surfspot, maar heb eienlijk niet gekeken of Lion er voorgeinstalleerd opstond. Ik neem aan van wel, want in de store afbeeldingen was wel Lion te zien. Krijg hem helaas pas de 19e binnen:p

Bijdrager
    Maverick9898

Is het een BTO (oftewel geen standaardconfiguratie)? Dan waarschijnlijk wel. Zo niet, is de kans vrij groot dat er nog gewoon SL op geinstalleerd staat. Maar aan jou levertijd te zien, lijkt het er inderdaad wel op dat een BTO is;).

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    Jeroen0704

@Maverick9898

Klop het is een BTO, heb er een hi-res scherm in laten zetten.

EDIT:

Hij is vanmiddag binnen gekomen en had standaard Lion al geïnstalleerd.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.