5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    fangomas

Nieuwe MBP

Waar kun je beter een nieuwe MBPro kopen: in een online of fysieke apple store
    Ik twijfel beetje nadat ik een filmpje van een DHL bezorger heb gezien die alle pakketjes uit zijn auto pleurt…

Bijdrager
    sunapple

Ze zijn prima verpakt dus dat is het probleem niet. Verder heb je online meer keuze (custom to order) en heb je het recht van retour. Wellicht zijn die dingen tegenwoordig ook in de winkel aanwezig, dat weet ik niet. Online is ook nog eens makkelijker als je niet bij de winkel in de straat woont tenminste.

Bijdrager
    riji

Bij een gewone (niet premium) reseller heb ik ook vrij kunnen configureren.
    Bij een vertrouwde zaak is het makkelijker als je probleem hebt.
    Ik ga liever bij een vertrouwde zaak voor belangrijke aankopen.

Bijdrager
    Roosje

Op internet alles eerst uitzoeken en vergelijken. Met die specificaties naar een Apple-winkel gaan. Vraag om advies op je voorstel. Zo kon ik na tien minuten mijn aangepaste iMac meenemen. Krijg nog steeds een prima service en goed advies. Mijn volgende computer ga ik daar ook weer kopen.

Bijdrager
    sunapple

Stel je wil bepaalde hardware opties aanpassen, dan kun je dat beter online doen en kijken of het dan op voorraad is. Er zijn verschillende configuraties mogelijk bovenop de standaard opties en die hebben ze niet allemaal altijd op voorraad.

Ieder zijn voorkeuren natuurlijk.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  sunapple.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.