6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    de wouzer

nieuwe mbp 3 problemen mijn analyse (ik ben leek)

Ik heb een nieuwe macbook pro 15 inch
    helaas heb ik 3 problemen

1) batterij is veel te snel leeg
    2) mijn draadloze muis doet het niet goed (vertraagd en schokkerig)
    3) mijn ontvangst van min airport is heel laag (zeker in vergelijking met mijn macbook)

____

Nu blijkt…. als ik mijn airport uitzet… dan doet mijn muis het weer gewoon
    Ik heb een documentje gevonden…. hieronder de link.
    Er wordt aangegeven dat er iets mis is gegaan bij het maken van mijn computer

http://www.thelocale.org/files/howtos/mac-pro-bluetooth-howto.pdf

Ik denk dat dit iets zegt over mijn computer…. hierdoor doet bluetooth het niet goed, doet airport het niet goed, en omdat deze beide steeds aan het “zoeken” zijn, komt het erop neer dat mijn batterij snel leeg gaat

Zou dat kunnen? Is het logisch om mijn computer terug te brengen naar de winkel en dit uit te leggen?

ik hoor graag wat jullie ervan vinden… weet namelijk eigenlijk heel weinig van computers…. en heb zelf dit verband getrokken

Bijdrager
    Macosxachist

Die pdf gaat over een heel andere Mac van vijf jaar geleden. Dus daar vind je de oplossing van je problemen zeker niet.

Hoe oud is die MBP?

Bijdrager
    de wouzer

3 weken oud

Lid
    Pepperonie

Wat gebeurt als je wifi uitschakeld, doet die dan nog steeds raar met de muis?
    En al schakel je bluetooth uit, doet je wifi het dan nog steeds slecht?

Maar ik denk dat als je terug gaat naar de winkel (het liefst op een moment dat het niet druk is) ze je wel willen helpen met je probleem.

Bijdrager
    de wouzer

kom zojuist terug van de winkel. ze waren heel rielekst en gaven aan dat het een duidelijke en logische klacht was….

komt vast goed

Moderator
    Strifer

hoe lang ging je batterij mee doen? als ik bijvoorbeeld world of warcraft speel haalt ie natuurlijk die 7 uur bij lange na niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.