8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    veyske

nieuwe macbooks

Hoihoi,
    voor school heb ik vorig jaar mijn macbook verkocht, en me een pc aangeschaft.
    (had ik nooit mogen doen), maarja, tis nu zo hé…

Nu ga ik binnenkort weer een macbook kopen, maar ik vroeg me af hoe het zit met een nieuwe serie, ik volg het de laatste tijd niet zo hard meer op, dus dacht het hier eens te vragen.
    Mijn vorige macbook was de eerste uit de unibody serie, en 3 weken nadat ik hem gekocht heb verscheen een nieuwe, wat wel wat jammer was.

dit is de geschiedenis ongeveer (wikipedia)

Late 2008
    Early 2009
    Mid 2009
    Mid 2010
    Early 2011

http://en.wikipedia.org/wiki/MacBook_Pro#Technical_specifications_2

Zou er binnenkort een aankomen of niet?

gr,
    Laurent

Moderator
    unSOUND

Niemand hier weet dat, en speculeren op basis van de gemiddelde tijd tussen 2 updates heeft ook weinig zin, want de realiteit is dat Apple wat uit brengt wanneer Apple dat wil… Niet eerder, niet later.

( Verplaatst naar hardcore roddels )

Bijdrager
    Thoomas

Zie http://buyersguide.macrumors.com/

Gemiddeld komt om de 215 dagen een nieuwe MAcBook Pro uit, en het laatste model is 160 dagen geleden uitgebracht. Het is gokwerk, maar je hebt dus kans dat er binnen nu en 2 maanden een nieuw model aankomt. Op basis van de voorgaande modellen is het in ieder geval behoorlijk zeker dat er binnen 5 maanden een nieuw model uitkomt.

Maar als je je MacBook nu gewoon koopt, heb je er nu alvast wel plezier aan. Dat er dan na een tijd een nieuw model is uitgebracht, maakt je computer niet ineens minder goed.

Bijdrager
    RobinProductions

Als de geruchten echt zijn en de MBP ook zo dun als de Air word, en dus een SSD etc. krijgt, reken er dan maar op dat de prijzen ook omhoog zullen gaan.

Bijdrager
    nebilem
    RobinProductions op 03 augustus 2011

Als de geruchten echt zijn en de MBP ook zo dun als de Air word, en dus een SSD etc. krijgt, reken er dan maar op dat de prijzen ook omhoog zullen gaan.

Waarom? Bij de Macbook air zijn de prijzen juist verlaagd ondanks de ssd schijf vorig jaar.

Bijdrager
    Mich

Gaat niet gebeuren, nu nog niet!
    Wordt gewoon een 15″ macbook air…

Bijdrager
    Hansi2124
    veyske op 03 augustus 2011

Nu ga ik binnenkort weer een macbook kopen,

Dat wordt dan een tweedehands of als je snel bent hebben ze ze nog op voorraad.
    De Macbook is inmiddels vervangen door de MBA, als je dat zo wilt lezen.

Bijdrager
    veyske

*MacBook Pro

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.