2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    grandijoost

Nieuwe MacBook, Synchronisatie Probleem

Hallo mensen,

Warschijnlijk is dit al wel een keer aan bod gekomen maar kon zo snel niet mijn antwoord vinden door middel van de zoekfunctie.
    Mijn vraag is eigenlijk heel simpel, ik heb onlangs een nieuwe MacBook aangeschaft. Nu wil ik mij iPhone synchroniseren met (natuurlijk) mijn eigen laptop ipv de gezamenlijke computer. Maar op de “gezamenlijke computer” staan een hoop apps (die ik over 4 jaar heen verzamelt hebt)
    Nu is de muziek die ik kwijt raak niet zo’n probleem. Want ik kopieer die gewoon vanaf de oude computer. Dit is allemaal vlekkeloos verlopen.
    Nu alleen de apps. Wil ik mijn iPhone met me nieuwe laptop synchroniseren dan zouden alle apps inclusief GEGEVENS. verdwijnen! :O
    Hier baal ik van omdat ik natuurlijk ook apps heb die belangrijke gegeven bevatten. Is er een mogelijkheid om deze apps te houden.

Alvast bedankt en nogmaals mijn excuses dat ik (eventueel) een nieuw topic aanmaak.

Groetjes Joost.

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad is dit al vaker voorbij gekomen met het juiste antwoord. ……

Als je inlogt op je nieuwe Mac met je Apple-id kan je gewoon je apps weer downloaden zonder er weer voor hoeven te betalen. In het kort gezegd (en eigenlijk is het ook inderdaad zo simpel als dat ik het zeg).
    :wink:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.