8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iKevin

Nieuwe MacBook Pro werkt niet meer

Ik heb sinds ongeveer twee weken een nieuwe 13″ MacBook Pro, het basismodel. Was een weekje weggeweest en was er sinds een halfuurtje weer mee bezig. Zat op YouTube wat video’s te bekijken en wisselde naar fullscreen. Ineens viel het beeld weg en wisselde het scherm steeds van wit naar rood, groen, blauw, grijs en dan horizontale en verticale grijze balken, waarna het weer opnieuw begon. Het geluid deed het overigens nog wel. Na het afsluiten en weer opnieuw opstarten krijg ik weer hetzelfde te zien.

Iemand enig idee wat dit is en of ik het zelf kan oplossen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Hansi2124

Iets met de videokaart of zo. Morgen gelijk je APR bellen en dit melden. Proberen of je deze MBP kan ruilen voor een nieuwe. Anders wordt het gewoon onder garantie gemaakt uiteraard.

Bijdrager
    Swisi

Video)kaart defect?
    Ik weet het niet, maar terug naar het verkooppunt!

Moderator
    Strifer

klinkt niet goed. maar hij is nog zo nieuw: niet zelf mee gaan lopen klooien, lekker even naar de verkoper terug. ik hoop dat het snel opgelost kan worden!

Bijdrager
    xionix

hoort zich aan als een defecte video kaart.
    even bij de APR aankloppen meteen!

Bijdrager
    iKevin

Oke, bedankt allemaal. Had zelf ook al zo’n vermoeden, dus zal vanmiddag Apple maar even bellen. Hopen dat ik ‘m dan maar snel weer heb.

Bijdrager
    iKevin

Toen ik ‘m net weer opstartte deed ie het gewoon weer, zit nu ook gewoon op de MacBook te typen. Heel raar, maar zal ’t voor de zekerheid toch maar even melden bij Apple.

Bijdrager
    Jens

Yep, zou ik ook doen! Het kan zijn dat die nu perfect werkt gedurende 3 dagen en pas na de 4de dag terug dat raar probleem gaat geven. Hoe sneller je dat meldt, hoe minder kans je loopt om achteraf te moeten horen “Sorry meneer, buiten garantie, waarom heeft u dit niet onmiddelijk gemeld, enz.”

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.