6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ibodar

Nieuwe Macbook pro en iPhone

Hey

Ik heb net (na lang uitkijken) mijn eerste mac (namelijk de Macbook Pro 15″) besteld en zit nog met een vraag.
    Nu heb ik al een tijdje de iPhone 4 en deze is gesynchroniseerd met mijn huidige laptop.
    Naast mijn iPhone zijn er ook enkele andere iPod’s op gesynchroniseerd.

Nu vroeg ik mij af hoe ik het beste al mijn “Mobile Applications” overzet van mijn windows pc naar de nieuwe Mac.
    Dus zodat mijn iPhone niet terug op fabrieksinstellingen gaat
    en al de andere iPod’s netjes zichzelf terug synchroniseren.

Ik had al wat op internet gevonden maar niets dat meteen bij mijn situatie aansluit
    of ik vond de uitleg wat te ingewikkeld.
    Kan er iemand mij helpen?
    Ik hoop dat dit simpel op te lossen valt:smile:

Thanks

Bijdrager
    Maverick9898

In principe heb je je apps gedownload, dus als je met je Apple-ID inlogt, dan kan je alle apps van eerder gratis downloaden.
    Het kan ook nog zoals de laatste comment op deze pagina.

Bijdrager
    Ibodar

zal het zeker eens proberen eens ik hem ontvangen heb,
    bedankt
    nu enkel nog wachten op verzending:(

Bijdrager
    madcat

je iPhone is nu wel gekoppeld aan een andere machine, volgens mij zal je hem opnieuw moeten “resetten” zodat deze gekoppeld kan worden aan je mac.
    Als je dit niet doet zal je handmatig zaken moeten toevoegen ipv automatische

Bijdrager
    kogel

Gewoon aan de nieuwe computer hangen en links boven in het menu van itunes kiezen voor ┬┤aankopen overzetten┬┤. Dan kopieert hij gewoon alle apps naar de nieuwe itunes database. Dat is het makkelijkste. Alleen je muziek is dan weg. Die zal je op een andere manier in de nieuwe itunes database moeten krijgen.

Bijdrager
    Ibodar

Ok, dat zal wel helpen, danku
    Muziek zal gewoon kopieren zijn, leek mij ook het gemakkelijkste

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.