13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    remco pardoel

Nieuwe MacBook Pro en hij herkent mijn iPhone niet

Wat te doen?

Bijdrager
    julesp

Weer wat meer info graag, kijk hier eens:
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=5419

Bijdrager
    remco pardoel

Ik sluit mijn iPhone aan en ik kan geen contacten, geen agenda, helemaal niets overzetten
    Ik kan ik geen liedjes van mijn iPod overzetten naar iTunes

zo beter?

Bijdrager
    Nick Nack

Kom jij toevallig uit Oss?

Bijdrager
    frankwitte86

Misschien een idee om aan te geven dat je muziek etc handmatig wilt beheren in iTunes?

Bijdrager
    MacBooky

Waarschijnlijk zijn ze allebei kapot, ik zou ze weggooien

Bijdrager
    iJust
    ”remco

zo beter?

Nee.

In je topictitel zeg je dat hij helemaal niet herkend wordt, in je “uitleg” nu zeg je dat je niet kunt synchroniseren. Als hij niet herkend wordt, dan is dat best normaal.

Als hij echter wel herkend wordt, maar niet synchroniseert is dat een totaal ander probleem.

Dus: welke van de twee is het, en kun je toch nog iets meer uitleg geven?

Bijdrager
    remco pardoel

Hij wil niet synchroniseren idd
    Zo had ik het ook weer niet gezien

Hetzelfde geldt ook eigenlijk voor mijn iPod
    Ik kan niks overzetten

Bijdrager
    MacBoot

Aangezien Mobile Me ook niet synct op je MBP en dit allemaal softwarematig is, raad ik je aan even een schone installatie te doen met de bijgeleverde DVD.

Bijdrager
    mtooster

Muziek kan je niet van een iPod/iPhone overzetten náár je Mac.

Als je telefoon is gesynchroniseerd met MobileMe kun je deze inderdaad niet via de USB-kabel synchroniseren met je Mac. Daarvoor moet je dan ook je Mac synchroniseren met MobileMe. (zie andere topic)

P.S. voor zoiets zonder wat grondigere probleemanalyse een schone installatie uitvoeren is een beetje overdreven vindt je niet?

NOFI, maar ik heb het idee dat de je er goed aan doet eerst de helpfunctie of handleiding van de computer/iPod/iPhone eens te raadplegen, Apple heeft erg veel support artikelen, informatie en stap-voor-stap handleidingen in de helpfunctie verwerkt.
    Wat meer info van het probleem, en wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen zou ook geen overbodige luxe zijn.

Bijdrager
    sypie

Muziek kun je WEL overzetten van je iPod /iPhone naar je Mac. Alleen niet met iTunes. Doe eens een google opdrachtje en zie dat het wel degelijk lukt!

Wat je ook zou kunnen doen is zorgen dat je iTunes up-to-date is door middel van de software update. Het kan zijn dat er nog iets misgaat daardoor.

Bijdrager
    remco pardoel

Na een paar weken rommelen… het volgende.

Ik kan geen muziek van mijn (gekochte) muziek overzetten naar mijn iTunes.

Mijn agenda, telefoonboek doet het prima via mobile me.

Heeft iemand een NUTTIG advies i.p.v. zogenaamd lollig zijn om mijn spullen weg te gooien.

Remco Pardoel

Bijdrager
    iJust

Verschijnt je iPhone ondertussen in iTunes? Als dat het geval is, probeer even met rechtermuisknop, en dan “Back Up” (of Reservekopie heet het vast in het Nederlands) ipv “Zet aankopen over”.

Werkt het dan wel?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.