6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    keyboardboy

Nieuwe MacBook Pro 15" kopen, wachten?

Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe MBP 15″ te kopen. Ik heb de afgelopen tijd niet heel veel aandacht besteed aan geruchten en dergelijke, weet iemand of er al geruchten zijn over een nieuw model op korte termijn? Want dan wacht ik namelijk nog even…

Bedankt!

Timen

Bijdrager
    stavos

Heb je er al eens over nagedacht om dat op internet op te zoeken? Google bijvoorbeeld? En dan kun je zoiets vinden: http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook_Pro

Verder weet niemand er iets met zekerheid over te zeggen, tenzij je bij Apple zelf werkt en betrokken bent bij de ontwikkelingen van de volgende MBP.

Maar samengevat is de standaard reactie:
    Nu nodig: nu kopen. Later nodig en/of geduld: wachten met kopen.

Bijdrager
    AppleStef

Het laatste model is uitgekomen op 24 oktober 2011 (79 dagen geleden). Dus dat duurt nog wel even voor er weer een nieuw model uit is.

Bijdrager
    keyboardboy

Hmm daar heb ik helemaal niet aan gedacht nee, wat stom! Ik snap natuurlijk dat er niets met zekerheid te zeggen is, maar je kunt het wel eens een beetje globaal inschatten. En de vorige keer had OMT een aankoopwaarschuwing uitstaan, daar had ik dan wel weer op gezocht, dus vandaar dat ik het hier even postte.

Bijdrager
    CedricH

Verwacht geen nieuw model voor de lente als de nieuwe Ivy Bridge processors van Intel op de markt komen. Wij kunnen hier alleen maar gissen dus nu nodig: kopen, niet onmiddellijk nodig: wachten.

Bijdrager
    Emielgroendijk

Voor ik mijn mac kocht had ik dezelfde vragen. Gewoon kopen dat ding. Je zult er geen spijt van hebben en jarenlang plezier hebben van dit geweldige product. Mocht je hem nu echt nog niet nodig hebben dan kan je best even wachten maar ik zeg: Gewoon doen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.