4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    hendrik c

Nieuwe Macbook pro "15" Backup advies

Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden mijn eerste MAC gekocht. Ik heb dus weinig kennis en ervaring met het werken met een mac. Toen ik vroeg in de Icentre of ik extra DVD’s moest aanschaffen voor het maken een herstel schijf, bleek dit niet nodig te zijn omdat ik via de website een programma kon downloaden waarmee je een herstel schijf kan maken. Ik heb proberen te zoeken maar kom er niet uit. Hoe werkt dit, waar kan ik dit downloaden en waarvoor dient die TimeMachine dan? Graag advies!

Bijdrager
    Mandarijntje

De winkel bedoelde hoogst waarschijnlijk deze tool: http://support.apple.com/kb/dl1433
    Maar die is enkel bedoeld om Lion opnieuw te installeren, niet om te backupen.

Om je data veilig te stellen kun je het beste Timemachine laten backupen op een externe hardeschijf;)

Moderator
    unSOUND

Voor back-up-advies hebben we een mooi topic waar een hoop al op een rijtje staat. Niet alleen software, maar ook tips en trucs voor een veilige back-up strategie.

Back Up software

P.S. ik heb dit topic verplaatst, het “One More Thing” subforum is bedoeld voor topics over de One More Thing website en Podcast…:wink:

Bijdrager
    hendrik c

Bedankt jongens!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.