10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    agoebwa

Nieuwe MacBook op komst?

Beste lezer!

Door een gelukje kan ik een IBookje laten overkomen uit Amerika, zonder de nodige belatingen daaraan kwijt te zijn. Tot en met 15 september kan mijn contactpersoon nog studentenkorting krijgen. Dat is natuurlijk interessant, behalve als er nieuwe Macbookies aan zitten te komen op korte termijn.

Weet iemand daar iets van? Zijn er al nieuwe macbookies aangekondigd? Zo ja: voor wanneer. (nb: in november komt de bewuste dame naar ons mooie landje)

MvG
    Erwin

Bijdrager
    JazzyJeff

Volgens geruchten staat er wel binnenkort een update gepland, maar er is nog niets concreets bekend. Daarnaast heb je grote kans dat ze eerst overal de oude voorraad MacBooks erdoor willen hebben. Voor dat je het weet ben je dan ook weer een maand verder.

Of je nu moet kopen of moet wachten blijft altijd een gok met Apple.:wink:

Bijdrager
    datadirected

heb je hem nu nodig of niet? dat is volgens mij de enige echte overweging… ;-) Heb net de duurste macbook pro gekocht, terwijl ik weet dat er binnenkort iets aan zit te komen, maar tja het is mijn brood en ik had niets meer om op te werken… dan moet je wat he.

Bijdrager
    agoebwa

Het nieuwe bookie komt hoe dan ook pas in november, omdat de dame die hem voor mij meebrengen gaat dan pas naar Nederland komt. Tot die tijd red ik het wel (moet ik het wel redden) met mijn huidige laptop. Maar als ik september en het grootste gedeelte van oktober uitzit, dan is misschien wel een nieuwere versie tegen die tijd beschikbaar. Daar betaal ik met liefde 10% extra voor:-)

Bijdrager
    JazzyJeff

Ik zou dan persoonlijk de gok nemen en wachten. De kans is wel vrij groot dat in de aankomende twee a drie maanden een update komt.

Bijdrager
    datadirected

Lekker even tot het laatste moment wachten, maar dat lijkt me duidelijk;-) Mocht er dan nog niets bekend zijn kun je je tegen die tijd weer druk gaan maken.;-)

Succes met het maken van je afwegingen!

Bijdrager
    agoebwa

Dank voor uw advies! Ik wacht even af, gokken op een update!

Grtz
    Erwin

Bijdrager
    iDude
    Bijdrager
    Rapatski

Altijd wachten.

Moderator
    Poezenbeest

Lijkt me prettig als we dit soort zaken in één topic houden…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.