10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Matthias.

Nieuwe Macbook Air

Hey

Ik vrpeg me af wanneer de nieuwe MBA zou uitkomen. Dan weet ik of ik best nog eventjes wacht met hem te gaan kopen of hem nu zou kopen.
    Ik denk dat de vorige versie dateert van de zomermaanden (rond juli). Ik dacht dat Apple ongeveer 1x per jaar een product vernieuwt, maar blijkbaar is dit niet per sé zo?:)

Iemand een idee of gok?

Thanks!

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    Matthias.

2015

Thanks voor het snelle antwoord. Een stomme vraag, maar denk je dat het eerder eind 2015 zal zijn? Ik zit nu nog met een MBP 15″ van 2009 (of 2010 kan ook) dus kan nog wel even verder hoop ik!

Geblokkeerd
    Anoniem

Binnenkort met een geheel nieuw design, dat zeggen de laatste geruchten.

..oftewel; niets is zeker.

Écht zeker is dat hij komt als Apple zegt dat hij komt. Persoonlijk hoop ik dat hij binnenkort komt met dat nieuwe 12″ retina scherm (mijn perfecte idee van een MacBook), maar je kan het gewoon niet goed weten helaas.

Bijdrager
    Matthias.

Binnenkort met een geheel nieuw design, dat zeggen de laatste geruchten.
    ..oftewel; niets is zeker.
    Écht zeker is dat hij komt als Apple zegt dat hij komt. Persoonlijk hoop ik dat hij binnenkort komt met dat nieuwe 12″ retina scherm (mijn perfecte idee van een MacBook), maar je kan het gewoon niet goed weten helaas.

Thanks! Ik blijf hopen op een 15″ MBA! Maar die hoop is waarschijnlijk tevergeefs :(!
    Maar de MBP 15″ is ook echt wel dun!

Bijdrager
    hokkie

Als je nu een nieuwe MacBook denkt nodig te hebben, zal ik morgen direct naar de winkel rennen. Dit soort vragen komt hier dagelijks voorbij en het antwoord is altijd hetzelfde (no hard feelings), niemand heeft hier een glazen bol en Apple kan nieuwe releases redelijk goed geheim houden tot op de dag dat je kunt bestellen.

Bijdrager
    BoniMacX
    Matthias. op 23 maart 2014

…Een stomme vraag, maar denk je dat het eerder eind 2015 zal zijn?

Stom antwoord van mij: Ik heb een vriend die een vriend heeft in Amerika wiens vrouw de schoonzuster lijkt te zijn van een nauwe medewerker van Apple.
    Het gerucht is dat er binnen 3 maand een nieuwe macbook air uitkomt.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt want ik heb het ook maar van horen zeggen.

Bijdrager
    MrBelloNLD

ja zo-iets zei jan van aart van jan de bakker, die z’n zus, daar weer een tante haar broer, en daar weer een nichtje van, ook.
    om maar niet te beginnen over vrouwenlogica.:-)

hazewindhondhalsbandslotsleutelgaatjesmakerslingingetje.

sorry kan het niet laten, prettige avond.

Bijdrager
    Robin Peek

Ik hoop op een MacBook Air 13″ met Retina scherm. Maar zoals hierboven al een paar keer is vermeldt is één ding zeker en dat is dat niets zeker is:)

Bijdrager
    Matthias.

Als je nu een nieuwe MacBook denkt nodig te hebben, zal ik morgen direct naar de winkel rennen. Dit soort vragen komt hier dagelijks voorbij en het antwoord is altijd hetzelfde (no hard feelings), niemand heeft hier een glazen bol en Apple kan nieuwe releases redelijk goed geheim houden tot op de dag dat je kunt bestellen.

no hard feelings :D, maar mss laat er iemand van Apple toevallig een MBA op een toog ergens in een bar liggen, you never know…

Stom antwoord van mij: Ik heb een vriend die een vriend heeft in Amerika wiens vrouw de schoonzuster lijkt te zijn van een nauwe medewerker van Apple.
    Het gerucht is dat er binnen 3 maand een nieuwe macbook air uitkomt.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt want ik heb het ook maar van horen zeggen.

Thanks! Ik heb er zeker wat aan, mijn MBP zal het nog wel 3 maandjes uithouden en als er dan niets nieuws ik zal ik me stilaan naar apple.be begeven!:)

Ik hoop op een MacBook Air 13″ met Retina scherm. Maar zoals hierboven al een paar keer is vermeldt is één ding zeker en dat is dat niets zeker is

Je bent niet alleen! Hoop er ook op, maar misschien komt er één van 12″:( liever 13″ retina!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.