20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Van

Nieuwe Mac Pro kopen

Goed nieuws, ik ga de nieuwe macpro kopen.

standaard configuratie met wifi

2149 ex btw
    Waar kan je deze het beste kopen, aangezien ik zeker wel iets van korting wil hebben.
    onderwijs store (zit wel niet op onderwijs en faktuur moet op de zaak? of ?

Moderator
    unSOUND

Apple Store bellen en zorgen dat je een Belgische medewerkster aan de lijn krijgt… Zo kreeg ik ook mijn korting.

Bijdrager
    Dedstok
    ”unSOUND”

Apple Store bellen en zorgen dat je een Belgische medewerkster aan de lijn krijgt… Zo kreeg ik ook mijn korting.

lol

OT:
    Ik mag hopen dat je wel een neefje/buurjongen nicht/buurmeisje of iets dergelijks hebt die nog op school zit?
    Dan laat je het hun betalen en krijg jij korting op je pro:)

Bijdrager
    error

Dinsdag 14 oktober schijnen nieuwe MacBooks op de markt te komen (gerucht). Lekker op tijd voor het holiday season.

Dus straks niet boehoehoe gaan doen!

Moderator
    unSOUND

Wat heeft een nieuwe MacBook met de aanschaf van een Mac Pro te maken ?

Bijdrager
    error

Ik kan niet lezen! Dat heeft ermee te maken!

Moderator
    unSOUND

Waren de batterijen van je bril weer leeg ? :bigsmile:

Bijdrager
    error

Nee, ik heb mij scherm standaard in Gaussiaansch vaag staan…

Overigens, de Buyer’s Guide zegt ook over de Mac Pro dat je ‘m niet moet kopen. Gemiddeld komen updates om de 217 dagen uit, de laatste update was alweer 247 dagen geleden.

Moderator
    unSOUND

“Gemiddeld” zegt alleen zo weinig als je pas 2 versies van de Mac Pro gehad hebt… Bovendien is er op het gebied van d processoren en grafische kaarten zo weinig spannends gebeurt dat het ook vrij moeilijk is om nu concrete dingen te verbeteren aan de Mac Pro…

Ikzelf heb er vorige maand één aangeschaft, wetende dat deze serie al weer een tijdje bestond. Ik ben tevreden met deze specs, en als er morgen een andere komt zal ik er totaal niet wakker van liggen. Maar dat is iets persoonlijks.

Bijdrager
    bedhead
    ”unSOUND”

”Gemiddeld” zegt alleen zo weinig als je pas 2 versies van de Mac Pro gehad hebt… Bovendien is er op het gebied van d processoren en grafische kaarten zo weinig spannends gebeurt dat het ook vrij moeilijk is om nu concrete dingen te verbeteren aan de Mac Pro…

Ikzelf heb er vorige maand één aangeschaft, wetende dat deze serie al weer een tijdje bestond. Ik ben tevreden met deze specs, en als er morgen een andere komt zal ik er totaal niet wakker van liggen. Maar dat is iets persoonlijks.

Heel juist unSOUND! Ikzelf heb er vorige week nog een aangeschaft en ik moet zeggen, nog geen seconde spijt van gehad. Als ze een update krijgen, dan is dat zo.
    Ook hier geldt dus alweer de regel: heb je het nodig, koop hem dan, heb je hem nog niet nodig wacht dan wat af. Hoe dan ook, je zal er geen spijt van krijgen. Een echt stille krachtpatser die Mac Pro!

Bijdrager
    Monique

Je zou eens bij Prowarehouse kunnen kijken, die zijn vaak goedkoper dan gemiddeld.

Bijdrager
    sven-

Even offtopic, maar wat ik zo raar vind, waarom zit er niet standaard een WiFi card in de Mac Pro?

Bijdrager
    Mr Van
    ”sven-“

Even offtopic, maar wat ik zo raar vind, waarom zit er niet standaard een WiFi card in de Mac Pro?

Dat vond ik nou ook !!

Die macpro mag ik gratis uitzoeken vandaar dat ik nu wil kopen. Er zullen altijd updates komen, echter met deze macpro kan ik eindelijk al mijn plugins tegelijkertijd aanzetten zonder dat mijn powerbook zich kapot werkt. Ik heb wel eens software gekocht via studentenkorting, gewoon lagere school ingevuld van mijn zoontje. was in 3 seconden geregeld. Tja week later kwam er een update, waarschijnlijk moesten ze er vanaf;) slimme gasten bij apple.

Bijdrager
    Mr Van

ter info. korting prowarehouse geeft zo’n 7% korting en apple zelf ook iets van 150 euro.
    Ik vroeg of er een update aan zit te komen (ja ik weet het domme vraag) Ze dachten wel dat er binnekort update van de macbooks komen.. maar de rest wisten ze niet.. mm mm Kopen dan maar ?

Bijdrager
    Pieterr
    ”sven-“

Die beperking is met drie tientjes verholpen.

Bijdrager
    sven-

Oke, het gaat me ook niet om de prijs, maar ik vind het zo vreemd dat een Pro machine standaard zonder WiFi komt..

Bijdrager
    R-Flow

Snap ik inderdaad ook niet helemaal. Vind het ook erg jammer dat er geen infrarood in zit voor de Apple Remote.

Bijdrager
    Bor

Ik denk dat het is omdat Wi-Fi wat trager is dan Ethernet. Als je een supermac koopt wil je daar niet door worden gehinderd lijkt me.

Bijdrager
    sven-
    ”Bor”

Ik denk dat het is omdat Wi-Fi wat trager is dan Ethernet. Als je een supermac koopt wil je daar niet door worden gehinderd lijkt me.

Ja, dus? Je kunt toch altijd kiezen voor Ethernet of draadloos? Dat kan standaard met alle Macs behalve de MacBook Air en de Mac Pro.

”.RR”

Vind het ook erg jammer dat er geen infrarood in zit voor de Apple Remote.

Kun je deze ook niet later erbij nemen dan?

Bijdrager
    Pieterr
    ”sven-“

…kiezen voor Ethernet of draadloos? Dat kan standaard met alle Macs behalve de MacBook Air en de Mac Pro.

En daar heb je de reden te pakken. Met een desktop (Mac Pro) zeul je doorgaans niet rond, zodat een etherkabel trekken de moeite loont. Met een laptop (MacBook Air) zeul je wel rond, en is WiFi handiger. En als je persé wilt
    De iMac is wat dat betreft een vreemde eend in de bijt; de meeste (niet-Apple) desktops komen (nog) zonder WiFi ingebouwd.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.