26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    bobvanderheijden110

nieuwe mac pro komt snel

Ik kijk als er nieuwe apple producten onderweg zijn altijd even op amazon en best buy hoeveel er nog op voorraad zijn en bij beide winkels zijn er nog maar 16 beschikbaar !!! ze zeggen more on the way laten we hopen dat dit een goed teken is voor een nieuwe mac pro laat hieronder achter wat je in de nieuwe mac pro zou willen dit zou ik graag hebben:

-De nieuwe Sandy Bridge Xeon E processors
    -Thunderbolt natuurlijk

Eigenlijk twee dingen die er gewoon in moeten:P

Bijdrager
    juwlez

nieuw design (air achtig)

Bijdrager
    BG

@juwlez het gaat om de mac pro, niet de macbook pro

Bijdrager

Dan nog komt er wel een nieuw design aan denk ik!

Bijdrager
    allard

Op dit moment vind ik het vooral belangrijk dat die komt;)

Bijdrager
    bobvanderheijden110

@allard dat vind ik dus ook mijn g5 is wel aan vervanging toe maar wat denken jullie qua datum ik denk deze week te zien aan levertijden

Bijdrager
    Maverick9898

Huidige design is nog steeds best wel stijlvol;).

Bijdrager
    bobvanderheijden110

Maverick ik vind dat ie eigenlijk qua design niet perse verandert hoeft te worden

Bijdrager
    juwlez
    bgielink op 01 augustus 2011

@juwlez het gaat om de mac pro, niet de macbook pro

Ehm.. iets compacter dan maar? haha

Bijdrager
    Vassilli

Hoop niet dat hij compacter wordt. Die ruimte die je nu hebt is wel erg fijn.

Bijdrager
    bobvanderheijden110

Vassilli dat vind ik dus ook het blijft een workstation en deze grote is gewoon ok toch

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Deze reactie bedoel ik eigenlijk voor je andere topic, maar die is nu gesloten:

Tussen vandaag en vrijdag? Dan zou hij morgen wel eens gelanceerd kunnen worden. Apple lanceert vaak nieuwe/gereviseerde producten op woensdag.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Tussen vandaag en vrijdag? Dan zou hij morgen wel eens gelanceerd kunnen worden. Apple lanceert vaak nieuwe/gereviseerde producten op woensdag.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Triple post! Lekker bezig:lol:

Bijdrager
    allard

Waffie jij denkt dus morgen? Ik hoop het, volgens mij is donderdag hun favorite dag!

Bijdrager
    bobvanderheijden110

Waffie dat andere topic is dit topic geworden:P

Bijdrager
    allard

Ik neem aan dat die nog steeds snel komt die nieuwe MacPro:slant:

Moderator
    unSOUND

Ja ja, 2 weken sneller dan toen het topic begon.

Niemand van ons weet wanneer nieuwe hardware komt, dus dit soort topics zijn per definitie gokwerk…

Bijdrager
    allard

@ Unsound, ja weet ik maar ik was even 2 weken internetloos en had gehoopt daarna mijn ongeduld beloont te zien. Moest het even kwijt.

Bijdrager
    1984

Niemand van ons weet wanneer nieuwe hardware komt, dus dit soort topics zijn per definitie gokwerk…

En dan duiken er plotseling afbeeldingen van de nieuwe MacPro op…?

Bijdrager
    MBPuser

Dat is een Hackintosh..

Bijdrager
    Gust61

Nog eventjes geduld.

Inactief
    Anoniem

Is een MacPro performance wise nog relevant?
    Is die niet allang ingehaald door de veel goedkopere iMac?

Ik snap dat je daar niet alles op kan aansluiten en dat uitbreiden vrijwel onmogelijk is op wat geheugen na.

Tenzij je gelooft in Apples thunderbolt.
    Dan zou volgens mij weer alles dat in of aan je MacPro hing aan de praat moeten kunnen krijgen.

Ik ben heel benieuwd of er op de WWDC nog iets komt ter vervanging van de MacPro en of ze dan ook met een nieuw uiterlijk gaan komen. Hij is sinds 2010 niet meer door apple geüpdatet begreep ik.

Dan is het of game over en komt er niks meer of Apple gaat een grote stap op Pro Hardware gebied laten zien. Ik betwijfel het.

Apples focus is consumenten elektronica.

Bijdrager
    ruben

Hij had gelijk ook in de titel

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.