5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

Nieuwe Mac niet geheel snel met apps downloaden

Ik heb een nieuwe Mac en constateer dat het downloaden van apps in de appstore niet optimaal verloopt. Ik zou haast denken dat hedenochtend de servers wellicht wat traag werken bij Apple maar bij de laptop van vriendin loopt het praktisch als een zonnetje. Bij de nieuwe Mac trek ik een app binnen en blijft hij maar verbinding zoeken met de App Store. Vervolgens zet ik hem opnieuw aan (als dit vel te lang duurt) met een herstart en dan haalt hij hem zo binnen. Mac is splinternieuw. Viel mij ook op dat hij dan Safari niet pakt.

Lijkt dus wel dat de verbinding router-Mac niet goed gaat soms.

Deze nieuwe Mac staat op zolder, maar nogmaals, Macbook van vriendin gaat prima..

Tja? Wat zou dat zijn?

Moderator
    Strifer

Sterkte van het signaal al nagekeken? (alt+klik op het airport waaiertje)

Bijdrager
    Hansi2124

In subforum iOS Apps wordt er denk ik niet zo snel een juist antwoord gegeven op deze vraag. Daarom verplaatst naar het juiste subforum. Het gaat namelijk over een Mac, niet over een iPhone, iPad of iPod touch…….
    :wink:

Bijdrager
    Picazi

Signaal sterkte is nu goed maar ik krijg apps gewoon niet gedownload. Ik heb account van ene naar andere (nieuwe) Mac verplaats maar heb wel al laatste dagen met succes wat apps gedwonload. Raar, als ik klik om een app te downloaden begint hij daar niet mee maar blijft hij maar tevergeefs verbinding zoeken om te beginnen met downloaden.

Moderator
    Strifer

is het alleen bij het downloaden van apps of heb je het ook met de rest van het internet? kijk eens op speedtest.net.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.