4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Kees G

Nieuwe kaart toevoegen in Wallet

Ik kreeg digitale toegangskaartjes die toegevoegd kunnen worden aan Wallet. Ik wil die nu toevoegen maar ik vind in de app nergens een + teken. Boven in het scherm rechts naast het woord Wallet is een lege ruimte. Wat ik heb kunnen vinden zou daar het + teken moeten staan. Wie heeft een idee

Bijdrager
    Shmoo

Dat wordt volgens mij via de app van derden. Dus als je kaartjes voor een evenement hebt dan moet je de app van dat evenement hebben en van daaruit maak je dan de koppeling naar Wallet.

Tenminste, de enige toevoeging die ik in Wallet heb staan in mijn App Store & iTunes Giftcard omdat ik altijd van die iTunes opwaardeer-kaartjes koop in de supermarkt. Die voeg ik dan toe via de App Store app en dan wordt het automatisch ook in Wallet gezet. Vraag mij niet waarom want je kunt er in Wallet toch niets mee.

Beetje kansloze verzamel app is het eigenlijk.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

je voegt ze niet toe vanuit Wallet maar vanuit Mail. open de mail, klik op het kaartje, dat opent dan in je scherm  en dan op “Add” rechtsboven.

Bijdrager
    abbenhui

Een paar iOS versies geleden was er Cardless, waarmee je kaart en pasjes in de Wallet kon zetten.

Om volslagen onduidelijke redenen werkte dat na een iOS-update opeens niet meer en is ook nooit door de uitgever bijgewerkt.

Op de manier die EagerBob aangeeft kun je idd wel kaartjes etc toevoegen, maar geen klantenpassen. Jammer, want dat werkte erg goed.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.