5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Erikwf

Nieuwe ITunes ID geeft problemen

Op mijn IMac, IPad en IPhone6 heb ik een nieuwe Apple ID aangemaakt. Deze apparaten zijn met elkaar “geassocieerd” voor automatische downloads. Voor de ICloud gebruik ik een ander ID.
    Bij installatie van nieuwe app´s werkt het allemaal prima behalve als er, met name in IPad en IPhone een app geüpdatet moet worden. Dan moet ik, volgens het pop-up venster, inloggen met mijn oude AppelID en dat is niet meer geldig.
    Mijn oplossing is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Het pop-up venster geeft dan mijn nieuwe ID aan.
    Maar zo zou ik ook met gekochte app moeten handelen en dus opnieuw kopen.
    Weet iemand hoe ik mijn nieuwe ID, bij al gekochte app´s, kan weergeven in het pop-up venster?
    Vriendelijke groet.
    Erik

Bijdrager
    SunKeeper

Dat kan niet.

Waarom doet de oude ID het niet meer? Kun je altijd herstellen via http://appleid.apple.com/

Bijdrager
    Martin55

Kijk bij “instellingen”, ” iCloud” welk account hier bijstaat.
    Je kan hier iCloud selecteren en vervolgens in het rechter scherm helemaal onderin “uitloggen”
    Log vervolgens met het juiste account weer in.
    Hetzelfde kan je doen bij “instellingen”, “iTunes en Appstore”.
    Succes8-)

Bijdrager
    wouter57

Paar maanden geleden ook dat probleem opgelost. Heel vaak is iemand zijn wachtwoord kwijt en weet hij ook de antwoorden van de beveiligings vragen niet meer. Iedere keer komt die pop-up tevoorschijn met inloggen met je oude Apple-ID waar je het wachtwoord niet meer van weet. Bel met deTechnische ondersteuning: 0800 0201 581 die voor jouw het oude iCloud account volledig verwijdert. Let op. Binnen 90 dagen na aankoop van je product is de hulp gratis en moet je een fotoscan van je aankoopbon opsturen naar het adres dat je krijgt. Na die 90 dagen moet je 35 euro betalen.

Bijdrager
    Erikwf

Bedankt voor jullie reacties. “wouter57” heeft mij de weg gewezen, alleen heb ik Apple anders benaderd en die methode wil ik ff doorgeven.
    Onder problemen met Apple ID ben ik gegaan naar “contact opnemen voor hulp enz.” Daarna wordt er gevraagd welk ID het betreft, en op de volgende bladzijde kan ik aanklikken “nu praten met Apple Support”. Na aanklikken rest dan nog je gegevens, o.a. telefoonnummer, in te vullen en binnen 2 minuten belt Apple Support terug. Perfecte oplossing voor mijn “probleem” en over kosten is niet gesproken. De grootsheid van Apple is maar weer eens bewezen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.