17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    wjend

Nieuwe iPod touch bij Media Markt?

Hallo iedereen,

Ik heb een tijdje terug een cadeaubon van de Media Markt gewonnen. Daarmee wil ik graag (met wat geld erbij natuurlijk) de nieuwe iPod touch (4e generatie) kopen. Ik zou hem ook liever in de online store kopen, maar anders gaat die bon nooit op. Nu staat Media Markt bekend om het “ouwe meuk” verkopen, dus wanneer zou de nieuwe iPod touch in de MM komen? Hoe ging dat vorig jaar?

Alvast bedankt!

Wander

Bijdrager
    Pieterr

De MM staat helemaal niet bekend om ouwe meuk verkopen. De winkel in de MM is van Apple.

Bijdrager
    wjend

Mmm, ik heb andere dingen gelezen. Maargoed, is iemand al bij Amsterdam-ArenA geweest, sinds de launch van de nieuwe iPod touch? Wat zeiden ze daar?

Bijdrager
    Pieterr

Wat ze daar zeiden? Ik ben toch niet gek?!?

Bijdrager
    iDuck

Je moet bij de MM met iPod’s, die in Breda trouwens niet in de Apple winkel liggen, net na een product update wel even oppassen wat je koopt. Ze geven je, als de nieuwe nog niet binnen zijn, gerust een oud model mee.
    Maar met nieuwe voorraad is MM éen van de eerste altijd. Anders gewoon even bellen voor de zekerheid.

Service is prima daar, bevalt het niet of is er iets niet goed mee, gewoon je geld terug. (binnen een bepaalde periode;-) )

Bijdrager
    wjend

@Pieterrr: haha.
    @iDuck, de oude weet ik goed te onderscheiden van de nieuwe.
    Ga er maar eens kijken.

Bijdrager
    iBenji

Wat een onzin zeg, bij de MM ouwe meuk… Je hebt geen idee waar je het over hebt. Als er winkels in Nederland zijn, die snel de nieuwste producten van Apple op voorraad heeft is dat de MM. Ik wel zelf bij de MM ArenA en dat is het grootste Apple verkooppunt van de Benelux. Wij krijgen dan ook vaak van de leverancier voorang. En met ouwe meuk, bedoel je dat er wel eens oude modellen Macs verkocht worden. Dat klopt maar dan word dat echt wel gemeld door de verkoper. Die door Apple daar zelf word neergezet.
    Dat is dan een aanbieding van Apple, zodat ze van de voorraad afkomen, en dan kan de MM ze voor een betere prijs aanbieden.
    Wij verwachten de nieuwe iPods volgende week. En bij ons zijn trouwens bijna alle oude modellen iPods al uitverkocht.

Bijdrager
    iBenji

Ik bedoel werk zelf. Ipv wel zelf

Bijdrager
    Soulshaker

weeral ene die brainless Media Markt zit te bashen :slant:

Media markt verkoopt geen oude meuk ,tenzij met discount !

Ze geven dan ook netjes 2 jaar garantie op de ipods en macs die ze verkopen , daar kan menig APR’s en de fancy Apple online store een voorbeeld aan nemen !

Ben zeer te spreken van deze winkels

Bijdrager
    Trat

Afgezien van het feit dat MM pauperwinkels zijn verkopen ze geen oude meuk. En als je om een iPod vraagt en ze geven je de oude (omdat de nieuwe nog niet binnen) is, is dat je eigen schuld.

Bijdrager
    Hansi2124
    iBenji op 10 september 2010

En met ouwe meuk, bedoel je dat er wel eens oude modellen Macs verkocht worden. Dat klopt maar dan word dat echt wel gemeld door de verkoper. Die door Apple daar zelf word neergezet.
    Dat is dan een aanbieding van Apple, zodat ze van de voorraad afkomen, en dan kan de MM ze voor een betere prijs aanbieden.

Ik kan je melden dat dat honderd procent niet waar is bij de Arena. Toen ik in juni mijn nieuwe MBP kocht, stonden de vorige versies ook nog te koop. Tegen de gewone prijzen; helemaal geen aanbiedingen dus…. Ik heb er extra op gelet.
    Ze stonden wel apart van de nieuwe modellen,dat dan weer wel.

Bijdrager
    iBenji

@Hansi2124. Oké zullen niet continu in de aanbieding zijn. Maar zodra wij een wat hogere voorraad oudere modellen hebben zullen die voornamelijk geadverteerd worden en afgeprijsd zijn.

Bijdrager
    wjend

Jongens toch, wat een emooties hier! Wat ik eigenlijk wilde horen, heb ik gehoord. Vanaf volgende week. Dan ga ik er volgend weekend heen, denk ik.

weeral ene die brainless Media Markt zit te bashen

Hou nou toch op. Echt van die rare reacties soms hier. Ik zit HELEMAAl niet brainless te bashen, het enige wat ik zeg, is dat ze (naar wat ik hier en op andere fora lees, en zelf mee maak) vaak ouwe meuk verkopen. Op zoek naar een PlayStation 3, alleen maar 2’s, vraag ik het, zeggen ze: Dit zijn toch PlayStation’s? Maar er zijn duidelijk verschilllende ervaringen met deze winkel. Ik zit niet te bashen, en al helemaal niet brainless!

Bijdrager
    Trat

Tja, het zijn nou eenmaal dozenschuivers. Of ze nou playstations verkopen of schoenen: maakt veel van die gasten niets uit…

Bijdrager
    iBenji

@Trat. Kan zijn, misschien parttimers. Ik vind zelf de MM ArenA een van de betere filialen in NL. En niet omdat ik daar zelf werk, maar als klanten het zelf ook zeggen.
    Ik kom zelf niet veel in andere filialen. Dus kan ik daar niet echt over oordelen.

@ wandersiemers. Idd volgende week, wanneer volgende week weet ik niet precies, als ik van de week meer weer zal ik dit in dit topic ff posten.

Bijdrager
    Soulshaker
    wandersiemers op 11 september 2010

Jongens toch, wat een emooties hier! Wat ik eigenlijk wilde horen, heb ik gehoord. Vanaf volgende week. Dan ga ik er volgend weekend heen, denk ik.

weeral ene die brainless Media Markt zit te bashen

Hou nou toch op. Echt van die rare reacties soms hier. Ik zit HELEMAAl niet brainless te bashen, het enige wat ik zeg, is dat ze (naar wat ik hier en op andere fora lees, en zelf mee maak) vaak ouwe meuk verkopen. Op zoek naar een PlayStation 3, alleen maar 2\’s, vraag ik het, zeggen ze: Dit zijn toch PlayStation\’s? Maar er zijn duidelijk verschilllende ervaringen met deze winkel. Ik zit niet te bashen, en al helemaal niet brainless!

U eigen mening telt , ok dan
    Maar moet je ook weten dat ne tevreden klant minder geneigd is om fora te reageren hoe goed een winkel niet is , dan een ontevreden klant die volledig gefrustreerd is met de foute aankoop

Maar duidelijk verschil in de winkels blijkbaar
    Dan staat Belgie er beter voor precies

Bijdrager
    Trat
    iBenji op 11 september 2010

@Trat. Kan zijn, misschien parttimers. Ik vind zelf de MM ArenA een van de betere filialen in NL. En niet omdat ik daar zelf werk, maar als klanten het zelf ook zeggen.
    Klanten willen gewoon goede aanbiedingen…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.