20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    joren-e

Nieuwe iPod Touch (5G) op WWDC?

Hallo OMT,

Mijn vraag luid als volgt,
    Is het mogelijk dat er op het WWDC een nieuwe iPod touch word aangekondigd?
    Ik ben van plan een nieuwe te kopen maar aangezien de iPod touch 4G al een lange tijd te koop is, verwacht ik wel een keer een nieuwe.

Gr, Joren:wink:

Bijdrager
    jesper211232

exact hetzlefde aan het denken.

Bijdrager
    lekiam97

Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar alleen Apple weet wat er aangekomdigd zal worden.
    Ik denk dat de iPod Touch 5 tegelijk met de iPhone 5 (ik heb geen flauw idee hoe ze deze twee iDevices zullen gaan noemen) in oktober aangkondigd zullen worden

Bijdrager
    Sander

Off topic: Ik denk niet dat het sowieso iPhone 5 genoemd gaat worden, aangezien het de zesde is in de reeks.

En de WWDC wordt meestal niet gebruikt voor iPod-aankondigingen. Zoals lekiam (maikel?) zegt: wachten tot oktober.

Bijdrager
    lekiam97
    SanderLeopard op 01 juni 2012

Off topic: Ik denk niet dat het sowieso iPhone 5 genoemd gaat worden, aangezien het de zesde is in de reeks.

En de WWDC wordt meestal niet gebruikt voor iPod-aankondigingen. Zoals lekiam (maikel?) zegt: wachten tot oktober.

Maikel inderdaad.:lol:

De naam weet nog niemand, maar ik nam het ook maar als voorbeeld, misschien word het iPhone 6, iPhone 4G, of the new iPhone

Bijdrager
    Maverick9898

iPods komen traditioneel in september uit, ook als er een nieuwere iPhone is. Er zijn weleens geruchten geweest dat ze de iPhone / iPad en iPod touch gelijk zouden schakelen, maar nu de iPad al gelanceerd is lijkt me dat een ‘hollow dream’. Maar je weet het maar nooit natuurlijk;).

Ik zou dat ding nu kopen. Die iPod touch is goed zat. Wat zou er in vredesnaam op moeten zitten dat je zo graag zou willen hebben?

Bijdrager
    lekiam97
    Maverick9898 op 01 juni 2012

iPods komen traditioneel in september uit, ook als er een nieuwere iPhone is. Er zijn weleens geruchten geweest dat ze de iPhone / iPad en iPod touch gelijk zouden schakelen, maar nu de iPad al gelanceerd is lijkt me dat een \’hollow dream\’. Maar je weet het maar nooit natuurlijk;).

Ik zou dat ding nu kopen. Die iPod touch is goed zat. Wat zou er in vredesnaam op moeten zitten dat je zo graag zou willen hebben?

Ik typ dit nu vanaf een Touch 4G, maar iOS 5 werkt traag, zeker als je meerdere apps tegelijk opent.

De touch heeft nog een A4 processor terwijl er al twee betere zijn, A5 en A5X…

Mijn mening: ik zou wachten

Bijdrager
    Maverick9898

Ik typ het niet van een touch 4G, maar ik heb er wel één:P. Heb verder geen last van sloomheid of iets dergelijks. Net zo snel als toen ik ‘m kocht;).

Bijdrager
    lekiam97

Bij mij zeker niet, als ik begin met typen is er al een vertraging.

Off topic: weet jij dan hoe dit komt en hoe ik de traagheid kan oplossen?

ik sluit altijd alle apps direct na gebruik

Bijdrager
    Maverick9898

Ik zou het niet weten. Maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nauwelijks apps gebruik. Vooral Music, Mail, Safari en Nu.nl gebruik ik;). Voor de rest best weinig.

Vaak is het een app dat je geïnstalleerd hebt dat problemen veroorzaakt. Verwijder ze stuk voor stuk eens en kijk wanneer hij dan sneller is.

Bijdrager
    lekiam97

Het kan niet aan website links op je beginscherm liggen, ofwel?
    Dan hoef ik die niet te verwijderen…

Bijdrager
    Apple-TechKid

waarschijnlijk zal de nieuwe ipod touch in september komen waar meestal het music evant is of net zoals vorig jaar met de iphone in oktober

Bijdrager
    phpa123

ik ben al op zoek gegaan naar informatie over de ipod 5 en toen kwam ik op een website terecht waar ze zeiden dat er mischien helemaal geen ipod touch 5 komt en dat ze alleen door willen gaan met de iphone en de ipad?

Bijdrager
    phpa123

en als de ipod 5 toch wel komt zal ik dan die kopen of de goedkopere 4?

Bijdrager
    Hansi2124

Hoe kunnen wij dat nou weten als er nog geen 5 bestaat?
    :sealed:

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Je kan je post bewerken door boven je avatar te hangen met je cursor en dan kiezen voor Bewerk.[/mod]

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk dat er volgend jaar een 4de versie van de iPad aan zit te komen, dit heb ik trouwens uit hele betrouwbare bronnen.

Bijdrager
    Hansi2124

Die bronnen zijn zeker in Spa?
    Hahaha.

Bijdrager
    jesper211232

ik heb van een zeer vetrouwde bron gehoord dat: er over 2 jaar een iPad komt

Bijdrager
    100percentme

@jesper wedden van niet:)

Bijdrager
    Robinnap

Dit bericht is getypt op een IPod 5G

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.