15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Gloaming

Nieuwe iPod nano review

10 pagina review over de nieuwe iPod nano.
    Iemand die overweegt dat ding te kopen…

Bijdrager
    karf

Als de touch er niet was zou ik hem absoluut hebben gekocht. Hij ziet er goed uit!

Bijdrager
    Gloaming

Voor de Touch als iPhone voel ik niks…

Bijdrager
    karf

Tja… dan zou ik voor de Nano gaan of de 160GB Classic

Bijdrager
    Gloaming

Zodra Dixons of Mediamarkt hem binnen heeft ga ik hem kopen. Heb m’n 8GB nano al verkocht.

Bijdrager
    Sentitel

Ik moet zeggen dat hij er zo wel helemaal super uitziet! Zeker de interface is mooi en een hele verbetering, maar deze keer sla ik de hele iPod lijn maar eens over en ga ik nog even verder met mijn huidige iPods.

Bijdrager
    RiFF

Ik ga hem ook kopen. Mijn nano van 2,5 jaar geleden is wel aan vervanging toe. En coverflow op een iPod moet gewoon heerlijk werken:)

Bijdrager
    Nietzman

Misschien moet ik m’n 3rd gen maar per ongeluk laten vallen, hij is verdomde seksai.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Pff, hij kan niet snel genoeg komen in ons Nederlandje!

Bijdrager
    migel

lollll

Bijdrager
    Nielso
    ”Borderline

Zodra Dixons of Mediamarkt hem binnen heeft ga ik hem kopen. Heb m’n 8GB nano al verkocht.

Waarom niet gewoon bij de apple store?

Bijdrager
    Cloudsurfer

UPS is de enige reden de Apple Store buiten vakanties om te vermijden.

Bijdrager
    Gloaming
    ”Nielso”

Waarom niet gewoon bij de apple store?

We hebben hier geen Apple reseller meer in de buurt. De iPod nano is ook zeer moeilijk te fotograferen. Op de Apple website zien de kleuren er heel anders uit dan ze in werkelijkheid zijn (zie de boven genoemde review) en gezien ik, in tegenstelling tot mijn vorige 2 nano’s, een keer voor groen wil gaan is het belangrijk om hem eerst te zien, voor ik ‘m aanschaf.

Bovendien wil ik hem niet gegraffeerd hebben (moeilijk doorverkopen).

Bijdrager
    Mosae

Vandaag een ipod nano 3g gekocht. BTW: Kon niet langer wachten op de Touch en tegen de tijd dat die er is is het misschien ook voor Nederland iPhone time. Ben voor de 8gb versie gegaan vanwege de video. Het is een heerlijke kleine “fattie”:) De coverflow werkt prima en zeer licht. Ik prefereer de bediening boven die van mijn ipod video 30gb.

V

Bijdrager
    Afroman

Ik heb al twee volle weekjes mijn nieuwe iPod Nano
    Volgens mij is een iPod Nano het synoniem van “Fantastisch”.
    Super-muziekspeler

Hij is breder en platter dan de vorige zodat je ook films op kunt kijken. En zelf vind ik dat die lekkerder in de hand ligt, nu die iets breder is.
    Het scherm is ook echt super, de foto’s zijn haarscherp!
    De gehele interface is erg mooi, met name Coverflow, je hebt je nummers zo gevonden.

Ik raad hem echt iedereen aan.
    Koop wel een iPod Sock erbij, voor de eventuele krassen op de achterkant.:D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.