30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 60)
  • Q:
    Bijdrager
    sanders1515

nieuwe iPod nano met scheef scherm

ik heb vandaag een iPod nano 4 gb gekocht (nieuw model) en bij het aanzetten zag ik dat het scherm scheef in de behuizing zit. Ik ben hiervoor gelijk terug gegaan naar de winkel (amac). hier werd even overlegd en zijn er foto’s van gemaakt. hierna kon ik hem weer meenemen, er word volgens hun contact opgenomen met hun technische dienst. ik word gebeld als ze meer weten… zijn er mee mensen met dit probleem?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, we weten het.

Bijna alle Nano’s hebben een scheef scherm als ik de berichten zo mag geloven.

Moderator
    Koen van Tongeren

Klopt, ik heb er inmiddels een stuk of 5 in handen gehad. Allemaal het zelfde scheve scherm.

Bijdrager
    Gloaming

Ik had afgelopen donderdag ook een nieuwe nano gekocht (product red). Hier zat het scherm ook scheef op. Vandaag heb ik contact gehad met de technische dienst van Apple. Na uitleg van het probleem hebben ze voorgesteld om een nieuwe te sturen. Ook vertelde ik dat ik niet tevreden was met de rode kleur van m’n nano (het is meer een mengeling van paars en rood met een metalic laag). Ik mocht ook nog eens een andere kleur nano kiezen (groen).

Wel aardig.

(foto is van Flickr gehaald om te laten zien dat de kleuren van de nano’s op de website van Apple niet kloppen met de werklijkheid.

Bijdrager
    error

Scheve schermen… hmmm… dat is nu precies zo’n detail dat niet te zien is in de winkel.

Ik denk dat ik de laatste generatie iPods voorlopig maar even links laat liggen en lekker door speel met mijn ‘oude’ nano (g2) en classic (g5).

Bijdrager
    Gloaming
    ”error”

Scheve schermen… hmmm… dat is nu precies zo’n detail dat niet te zien is in de winkel.

Toen ik hem net uit de doos had gehaald was m’n eerste reactie “wat is dit voor een k*t kleur” en “zit het scherm scheef of ligt het aan mij?”.

Met die zwarte rand om het display (net als die nieuwe iMac) valt het heel goed op zelfs.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Apple slaat een weg in die bij niet aanspreekt. Producten worden heel snel goedkoper maar daardoor ook van mindere kwaliteit lijkt het. En er komen steeds meer producten die op een ordinaire manier worden hergebruikt (iPod Touch).
    Het lijkt wel of de hoge heren bij Apple de groeidoelstellingen behalen hoger op de agenda hebben staan dan kwaliteit leveren.

Bijdrager
    jantje bee
    ”Cosmopolitan.”

Apple slaat een weg in die bij niet aanspreekt. … Het lijkt wel of de hoge heren bij Apple de groeidoelstellingen behalen hoger op de agenda hebben staan dan kwaliteit leveren.

dat dacht ik vandaag ook… ik word er ook een beetje triest van..

Bijdrager
    TijhofGraphics
    ”Borderline

[…]Wel aardig.
    http://farm2.static.flickr.com/1146/1390983624_39bf1eb8f5_b.jpg%5B/ img]

foto is van Flick[…]

Kun je een Medium versie van de foto plaatsen ?* met eventueel een link naar de grotere versie ?
    Het vernielt de forum layout een beetje.

Grtz,
    T

* : [size=9:a45fe9dfe2]Op Flickr worden foto’s standaard in een bepaalde grote geplaatst maar Flickr maakt ook automatisch een aantal verkleiningen aan voor je:
    http://farm.static.flickr.com/xxx/fotonr_code_s.jpg Small(Tumbnail)
    http://farm.static.flickr.com/xxx/fotonr_code_m.jpg Medium
    http://farm.static.flickr.com/xxx/fotonr_code_b.jpg Big
    http://farm.static.flickr.com/xxx/fotonr_code_l.jpg Large
    http://farm.static.flickr.com/xxx/fotonr_code_o.jpg Largest(Original)
    Afhankelijk van de originele grootte zijn sommige opties niet mogelijk(bijv. de foto van Borderline gaat niet groter dan “_b”[/size:a45fe9dfe2]

Bijdrager
    KingAchille

Kennen de gewone iPod Classics deze problemen ook voor zover jullie weten?

Trouwens, in België wacht ik al een week op m’n nieuwe Classic!
    Mvg,

Bijdrager
    Rox_NL
    ”error”

Ik denk dat ik de laatste generatie iPods voorlopig maar even links laat liggen en lekker door speel met mijn ‘oude’ nano (g2) en classic (g5).

Inderdaad, dat maakt het ook meteen zo problematisch. Je ziet het pas als het scherm aan is (wat pas is als je het product ook uit de verpaking gehaald hebt.

Het is te hopen dat Apple soepel met vervanging/reparatie omgaat…..

Bijdrager
    lowfi
    ”KingAchille”

Mvg,

Nee maar die hebben weer last van een trage interface, slechtere dsp en hangups schijnt.

Ik sla ook een rondje over dit keer;)

Bijdrager
    NI3LS
    ”lowfi”
    ”KingAchille”

Mvg,

Nee maar die hebben weer last van een trage interface, slechtere dsp en hangups schijnt.

Ik sla ook een rondje over dit keer;)

Fout! Mijn iPod Classic is al omgeruild voor een met recht scherm.

Bijdrager
    KingAchille

Wat zijn zo over het algemeen de eerste indrukken van de nieuwe iPod Classic?

P.S.: In België blijven ze maar uit..

Mvg,

Bijdrager
    Dalike
    ”KingAchille”

Wat zijn zo over het algemeen de eerste indrukken van de nieuwe iPod Classic?

P.S.: In België blijven ze maar uit..

Mvg,

Eerste indruk, goed!
    Geen schermproblemen!

Blijven ze maar uit? ik heb de mijne nu al bijna een week geloof ik?

Bijdrager
    KingAchille

Net telefoon gehad dat hij binnen is bij de MacFactory! Gaan halen dus!!
    Mvg,

Bijdrager
    sanders1515

nu heb ik alles (ipod doos kabels) bij het applecenter afgegeven en moet ik wachten op een reactie dat ik een nieuwe af kan halen:|

Bijdrager
    mvdenberg

Jeetje…. scheve schermen & kleuren die niet kloppen. Niet zo’n beste beurt voor Apple. En dat terwijl de vorige generaties ook haast niet meer verkrijgbaar zijn….

Bijdrager
    Gloaming

Ik heb vandaag weer contact gehad met Apple om m’n [size=18:4d5f0e55d2]tweede[/size:4d5f0e55d2] 3e generatie ipod nano te laten vervangen. Had eerst een product red, daarna had ik een groene gekregen (de kleur is niet zoals je hem op de Apple website ziet). Vandaag mocht ik uit twee opties kiezen, weer vervangen of geld terug.

Ik heb m’n geld terug gevraagd.

Wat wel prettige was, was de snelle levering.

Bijdrager
    sanders1515

daar heb ik niets aan, aan een snelle verzending:P met dat applecenter ertussen…..

Bijdrager
    KingAchille

iPod Classic doet het geweldig! Alleen heb ik in mijn enthousiasme de iPod assistente afgesloten. Is deze belangrijk/noodzakelijk? En hoe kan ik deze terug roepen?
    Mvg,

Inactief
    Anoniem

Geloof me Sander. A-mac belt jouw niet, jij moet hun bellen voordat ze uberhaupt naar die iPod kijken.:x

Bijdrager
    sanders1515
    ”MacApp”

Geloof me Sander. A-mac belt jouw niet, jij moet hun bellen voordat ze uberhaupt naar die iPod kijken.:x

goed dat je dit nog eens benadrukt! want de medewerkers struinen ook rond op dit forum.. misschien kunnen ze hier wat mee.:wink:

Bijdrager
    sanders1515

k heb een mail gehad dat ik een nieuwe op kon halen! alles is nu weer netjes recht:wink:

Bijdrager
    r.revolution

ja, fijn,
    buggy software,
    scheve schermen,
    en krassen terwijl hij net uit de doos komt!
    ik heb net mijn derde ipod nano terug ingepakt
    om terug te brengen.
    bye bye nano
    hallo nieuwe classic.

Bijdrager
    Ri.Co

ik heb met mijn shuffle geen last van scheve schermen :P

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik heb geen scheef scherm op mijn nano, en ook geen software problemen. Zo te horen heb ik de jackpot gewonnen.

Bijdrager
    Tjeerd

Kunnen we zeggen dat de productiefout eruit is gehaald? M’n zusje wilt een iPod nano 4GB bij de Dixons gaan halen.

Bijdrager
    sanders1515
    ”Tjeerd”

Kunnen we zeggen dat de productiefout eruit is gehaald?

nee

Bijdrager
    Cloudsurfer

Het voordeel is dat je de nano in zijn verpakking kan zien. Als hij een scheef scherm heeft, pak je gewoon een andere.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 60)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.